• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround Seiko Gaara SRPF71K1 - Bilder m.m.

Ska vi utse vinnaren med omröstning eller utlottning?

• Omröstning

Röster: 9 27.3%
  • Utlottning

Röster: 25 75.8%

• Totala väljare
    33
  • Enkät stängd .
Kör en liten dubbelpost ;)
354405BE-64B2-4322-8365-3D2AF3BA3D66.jpeg

Damn! Ser ju helt fantastisk ut! Någon som vet om de andra i serien håller samma
Kvalitet?

Lutar ju åt att man får köpa en egen jävel efter man har förlorar lotteriet. ;) Men först och främst ska det bli kul att få prova den! :)
Jag har kikat lite på de andra men bara på bild. Tycker utan tvekan att detta är den bästa med snyggast detaljer och utförande.

Har också spanat en del på de andra, men de är så extrema på något sätt! Denna är en av de snyggaste något mer ”normala” om man kan säga så?

Väldigt fina bilder övergripande i tråden! Fortsätter det så här så kommer jag nästan veta allt om klockan innan den kommer till mig;) Den känns även ovanligt detaljrik för att vara en seiko 5 - dock har jag bara haft en 5:a tidigare.

Tillbaka
Topp