• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Passaround: Sinn 358

Camo00

Patek
Pengarna löser vi via Swish eller banköverföring. Info tar vi på PM när vi har tjugo intresserade!
Deltagarlista (jag uppdaterar den efter hand):
1. RicVin
2. Camo00
2. Mykeys
4. Anders W
5. jabla
6. Dalomo
7. Pappi
8. theargonaut
9. JayJay
10. Henrik rookie
11. Laurentius
12. wundlander
13. Daddyeo
14. Sond
15. Jonaz
16. jakob.dala
17. Andy7750
18. Triggerhappy
19. alexndr
20. berg35

Mina vänner, listan är komplett! Jag skickar info ikväll kring överföring av cash! :)

Ni som missade listan nu, hejo och papadok (?) sätter jag upp som reserver ifall nån bangar...
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Alles klar!
kmodWtq.jpg
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Dem platserna gick verkligen fort, surt då jag gärna skulle velat pilla på den där.
Men kanske lika bra för om några veckor jag måste åka bort ett längre tag och skulle ändå inte kunna prova den.
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Flygaren landade under kvällen hos mig i Vällingby och snart ska den vidare på en resa bland övriga deltagare.
Jag blev tvungen att ta av länken då jag har lite svårt för ytfinishen. Snabbt ersattes den av ett cheepoband som jag lämnar med i den fortsatta rundturen.
bugyjema.jpg

Klockan känns trevlig och visst ger plexiglaset en vintagekänsla som i kombination med det klassiska flygarutseendet tilltalar mig.
Min dotter gillade att den lyste fint vid läggning, vilket mina andra klockor inte gör.
y5ame6ep.jpg

Återkommer under de närmaste dagarna med fler korta reflektioner på denna syndiga flygare.

Nu är passarounden igång :)
 

Camo00

Patek
Nice Jakob! Fan va kul att vi kom igång så snabbt! :)

Se nu till att dokumentera alla klockans dings, dives och proveniens-äventyr landet runt!!
 
Topp