Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns surt att va sist på listan nu, jag är jääättesugen!!![]()
En bild till innan den får vandra vidare
![]()
Ps. i boxen finns en liten flaska... typ olja... Vad är det..?
Det var lite skämmigt, en slirig utekväll slutade på ett badrumsgolv ute i Solna. Vilket gjorde att det planerade överlämnadet av klockan sprack ganska så rejält. En irriterad Sond stod utanför min port, medan jag nyvaket försökte förklara situationen över telefon. Fast som den problemlösare för självförvållade problem jag är fick jag köra ut klockan till Sond lite senare på kvällen. Så det löste sig ganska bra ändå, men jag ber återigen om ursäkt för klantigt beteende.Då har den dykt upp hos mig. Den senaste resan, den till mig, var lite speciell men den överlåter jag till Daddyeo att berätta, om han vill...
Hihi.. Man får ju hoppas att utekvällen var extremt bra med tanke på den extra resa du fick ge dig ut på under kvällen för att leverera klockan..Det var lite skämmigt, en slirig utekväll slutade på ett badrumsgolv ute i Solna. Vilket gjorde att det planerade överlämnadet av klockan sprack ganska så rejält. En irriterad Sond stod utanför min port, medan jag nyvaket försökte förklara situationen över telefon. Fast som den problemlösare för självförvållade problem jag är fick jag köra ut klockan till Sond lite senare på kvällen. Så det löste sig ganska bra ändå, men jag ber återigen om ursäkt för klantigt beteende.
Riktigt hårigt...Min klassiker - dåliga mobilbilder fortsätter nu i denna tråd...
Bytte till länk på passaronden. Trivs med denna klocka. Får hänga med till jobbet i morgon. Klart slut.
![]()
Det var lite skämmigt, en slirig utekväll slutade på ett badrumsgolv ute i Solna. Vilket gjorde att det planerade överlämnadet av klockan sprack ganska så rejält. En irriterad Sond stod utanför min port, medan jag nyvaket försökte förklara situationen över telefon. Fast som den problemlösare för självförvållade problem jag är fick jag köra ut klockan till Sond lite senare på kvällen. Så det löste sig ganska bra ändå, men jag ber återigen om ursäkt för klantigt beteende.
Jag tycker den avviker kraftigt från 1016. Explorern utstrålar återhållen aggressivitet, klädd i skräddarsydd kostym, dyr skjorta utan slips... Typ..Riktigt hårigt...
Skämt åsido: Om du jämför "vintage"-känslan med din Explorer 1016, hur skulle du resonera då? 358an har ju - bortsett från den blästrade boettens yta - väldigt mycket vintage-känsla, särskilt på läder och är för mig en av de mest prisvärda nya klockorna i den kategorin.
A
Ett badrumsgolv? hmmmmm.....kinky....Det var lite skämmigt, en slirig utekväll slutade på ett badrumsgolv ute i Solna. Vilket gjorde att det planerade överlämnadet av klockan sprack ganska så rejält. En irriterad Sond stod utanför min port, medan jag nyvaket försökte förklara situationen över telefon. Fast som den problemlösare för självförvållade problem jag är fick jag köra ut klockan till Sond lite senare på kvällen. Så det löste sig ganska bra ändå, men jag ber återigen om ursäkt för klantigt beteende.
Skön recension av Explorern! Det gillas! Bär just nu min 1016, till kostym (dock ej skräddat...), rimligt prissatt skjorta (av svensk tillverkning - jo, det ska tydligen fortfarande ske, samt utan slips...Jag tycker den avviker kraftigt från 1016. Explorern utstrålar återhållen aggressivitet, klädd i skräddarsydd kostym, dyr skjorta utan slips... Typ..
Däremot ligger den i samma kategori som Speedyn. Jag har ju ingen vintage Speedy utan en relativt ny. Men tavla, färgsättning tavla/visare och storlek gör att den drar mot Speedy.
Stackare! Men byt GENAST Avatarbild! "Skärgårdsdoktorn" skulle ALDRIG hamna i den situationen!! :-o
Kan varmt rekommendera lillebror 356 om 38mm till er som gillar/kommer gilla modellen men kanske föredrar några mm mindre.
![]()