• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PASSAROUND SQUALE 1521 ONDA EMERALD

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, med tanke på @North föredömliga insats kanske man inte ska vara sämre!? :nailbiting:

Har gjort isvak flera gånger i mitt liv så kanske får krypa till korset och hoppa i plurret den här veckan, är ju ändå plusgrader :D
Haha! Klart ni (du och klockan ;)) ska ta ett dopp. Jag kom ju inte djupare än knappt en meter så vill påstå att det finns god chans till att klå det :D
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Det blev lite kvällssol ändå :cool:
37A43493-B953-4028-93DC-D62986322FEF.jpeg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Lite dåligt med aktivitet från mig senaste dagarna, men Ondan lever!

Sista hela dagen idag, innan den imorgon beger sig vidare till nästa galning på listan :D

Vädret är ju grymt idag än så länge, så får se vad vi tar oss för :cool:
41020899-42F7-4695-A7F4-C8572E9C46DC.jpeg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Och då var min vecka med Ondan över! Imorgon åker den vidare till nästa (skulle lämnat hos ombud idag men hann inte).
DD0A890A-D9BA-4A7D-99FA-90E4CF3112C0.jpeg


Jag har burit den nästan alla dagar den här veckan. Måste säga att jag blev positivt överraskad av modellen. Med tanke på den minst sagt utstickande tavlan trodde jag den skulle bli ”för mycket”. Men, som jag också skrivit under veckan har jag blivit motbevisad. På ett svart gummi känns den mer mångsidig och inte alls lika ”blingig”. Det är inte katastrof med mesh på den här modellen men tycker gummit gjorde sig bättre.
AB6BC813-8C52-4274-8A54-8C7A750C4B45.jpeg


Kör lite plus och minus:
+ Grymt bekväm att bära och bärs mindre än sina mått
+ Snyggt vridningsinlägg med den upphöjda skalan och silvriga färgen
+ Slät boettsida (där Squale-loggan vanligtvis sitter)
+ Passar på många band
+ Underbar färg på tavlan som skiftar vackert i olika ljus, som grädde på moset applicerade index. NICE!

- Usel lume. Finns det ens någon lysmassa undrar man ibland?!

Kom faktiskt inte på så mycket mer negativt. Får man ju ändå säga är ett gott betyg!

Som enda klocka skulle jag nog inte köpa den här, men som sommarklocka i kombination med annat - absolut.

Stort tack till @Zackrissonsur.se som styrt upp det här och för möjligheten att delta.

Repost från veckan:
9C620F65-95A4-4153-B927-AEED23F670D9.jpeg


Tack för mig!
 
Senast ändrad:
Topp