Haha! Klart ni (du och klockanJa, med tanke på @North föredömliga insats kanske man inte ska vara sämre!?
Har gjort isvak flera gånger i mitt liv så kanske får krypa till korset och hoppa i plurret den här veckan, är ju ändå plusgrader![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Klart ni (du och klockanJa, med tanke på @North föredömliga insats kanske man inte ska vara sämre!?
Har gjort isvak flera gånger i mitt liv så kanske får krypa till korset och hoppa i plurret den här veckan, är ju ändå plusgrader![]()
Vackert! Den gör sig verkligen bra i solen.Det blev lite kvällssol ändå
![]()
Visst gör den! Riktig solfångareVackert! Den gör sig verkligen bra i solen.![]()
Bada på du, hos mig blir det torrsim.Dagens bild på Ondan!
Dagarna rullar på. Gillar den, men då är jag ju också högst partisk iom min fäbless för 1521 i allmänhet och Squale i synnerhet
Vem vet, kanske blir det bad imorgon?!
![]()
Gjorde en liten video på klockan idagNu är den hos mig
![]()
Ja, visst är det. Saknar den lite, faktiskt.Vilken snygging alltså
![]()
Blir nästan sugen på att köpa enJa, visst är det. Saknar den lite, faktiskt.
...Det var väl utlottning på den, när den gått färdigt.Blir nästan sugen på att köpa en![]()
Ja vi får se hur det blir...Det var väl utlottning på den, när den gått färdigt.![]()
...Det var väl utlottning på den, när den gått färdigt.![]()
Ja vi får se hur det blir![]()
Ja, när du säger det så... Bästa recension efter omröstning, eller är jag fortfarande ute och cyklar.Nänä, tävling var det ju![]()
Så var det nogJa, när du säger det så... Bästa recension efter omröstning, eller är jag fortfarande ute och cyklar.
Nästan så att man får ta fram systemkameran. Ska det vara en skriven recension eller kan det vara video? @Zackrissonsur.seSå var det nog![]()
Nog valfritt, vi röstar ju på den vi tycker är bästNästan så att man får ta fram systemkameran. Ska det vara en skriven recension eller kan det vara video? @Zackrissonsur.se
Har det inte blivit några omkastningar såNågon som vet vem som var näste man på listan?