Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt @Fliegerchronograph , riktigt grymt!
Skydd utan lins.
Ja, jag har då inte uttryckt något annorlunda. Fast utan linsen ser man ju iaf vad klockan är.
Jag tycker det där skyddet var jättetöntigt. Antingen gör man en oförstörbar klocka eller också gör man det inte.
Kul illustration, håller med dig fullständigt.
Jag tycker det där skyddet var jättetöntigt. Antingen gör man en oförstörbar klocka eller också gör man det inte.
Nä, det var inte menat som kommentar till dig, utan snarare en reflektion över skyddets funktion. Jag förstår inte riktigt när man ska ha och inte ha det extra förstorings/skyddsglaset.Ja, jag har då inte uttryckt något annorlunda. Fast utan linsen ser man ju iaf vad klockan är.
Jag har svårt att få någon feeling för klockan så långt. Inga fel på den direkt (borträknat det bespottade skyddet och väl klen lume), men inget vinnande vapen heller. Den hänger med utan att utmärka sig på något vis i min vardag.
Den gör sig bättre i glada färger.Jag har svårt att få någon feeling för klockan så långt. Inga fel på den direkt (borträknat det bespottade skyddet och väl klen lume), men inget vinnande vapen heller. Den hänger med utan att utmärka sig på något vis i min vardag.
Du valde för diskret färg
Ser fram emot min vecka med den gula, är väll dock 2-3v kvar dessvärre...
Ni kan ha en poäng. Den här blå, vit, röda kombon är skitsnygg, men gör sig kanske bättre i en mindre skräckinjagande boett?Den gör sig bättre i glada färger.