Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt klart med, nu är det dags!Hittade den här på tredjesidan. Kom igen nu, upp med bilder näste man!
Dessvärre blev det inga bilder igår. Den ligger mest här:Nu nere på fjärdesidan.
Ok, den kräver lite "mothers-love", vi har nog alla klockor i lådan vi trivs bättre med på handleden. Men nu är det ju en passaround med allt vad det innebär och då tycker jag man får vara beredd på att bjuda till liiite.
Nu när jag gnällt färdigt undrar jag: Blev det några bilder idag @Dr Puh?
Idag kom det ett brev på posten. I brevet låg det klocka. En Victorinox INOX. Min första tanke var:
- Wow den här är stor. Väldigt stor!
- Och klockan har redan varit med om en hel del, för det kan man se på baksidan av boetten. Så det här blir kanske svårt att toppa?
Den har blivit nedfryst. Den har nästan blivit överkörd av en hjullastare och har blivit dränkt i diverse olika vätskor. Men jag tror att vi alla kan vara överens om att det största testet återstår. Klarar den en hederlig äkta Skånsk midsommar i Sveriges metropol, Eslöv. Ja, det återstå att se i övermorgon!
Midsommar i Eslöv låter riktigt tungt!Idag kom det ett brev på posten. I brevet låg det klocka. En Victorinox INOX. Min första tanke var:
- Wow den här är stor. Väldigt stor!
- Och klockan har redan varit med om en hel del, för det kan man se på baksidan av boetten. Så det här blir kanske svårt att toppa?
Den har blivit nedfryst. Den har nästan blivit överkörd av en hjullastare och har blivit dränkt i diverse olika vätskor. Men jag tror att vi alla kan vara överens om att det största testet återstår. Klarar den en hederlig äkta Skånsk midsommar i Sveriges metropol, Eslöv. Ja, det återstå att se i övermorgon!
Efter några dagar i min ägo så har klockan nu bytat ägare ännu en gång. Jag mötte @thewallin på stationen i Malmö och efter en kort överlämning så stod vi och pratade en stund. Väldigt trevlig kille och det skall bli spännande att få höra vad han tycker om den.
Tack för mig!