• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver. Den Gula

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Vi vet ju att den överlever att köras över med bil men överlever den en runda med Posten? :eek:

DSC_6294.jpg
DSC_6295.jpg



Den ser lite skärrad ut efter åkturen... Men den tickar! :)

DSC_6296.jpg


Underbart paketerat för övrigt @jabla ! :D
 

jabla

Sarlacc
Vi vet ju att den överlever att köras över med bil men överlever den en runda med Posten? :eek:

DSC_6294.jpg
DSC_6295.jpg



Den ser lite skärrad ut efter åkturen... Men den tickar! :)

DSC_6296.jpg


Underbart paketerat för övrigt @jabla ! :D

Underbart o se den titta ut ur paketet med segerhuvan på. :)
Skulle postat den enbart i kexspaketet men det uppfyllde inte minimimåtten. Tror dock den skulle överlevt.

Hur är det med tidshållningen? ställde den efter atomuret på väggen när jag fick den och efter provveckan var den ett par sekunder fort.
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Underbart o se den titta ut ur paketet med segerhuvan på. :)
Skulle postat den enbart i kexspaketet men det uppfyllde inte minimimåtten. Tror dock den skulle överlevt.

Hur är det med tidshållningen? ställde den efter atomuret på väggen när jag fick den och efter provveckan var den ett par sekunder fort.
Ett par sekunder på en vecka alltså, det känns ju sådär för en kvartsare. Men jag ska köra en test för att se om jag får samma resultat!
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
@jabla redan har låtit klockan få bekänna färg i alla möjliga och omöjliga tester (vilket den klarat med bravur) tänkte jag istället ge mig på en lite längre recension i slutet på veckan. Tråden kommer dock självklart uppdateras med bilder utmed veckans gång!
 
Topp