Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka fantastiska tester du levererat! Må klockan överleva er passaround!Nu är den på väg till Kungsbacka och därefter @Jonaz
Nu finns den för avhämtning på ICA Maxi, bollen är din.Ska bli mycket intressant detta.
Härligt. Då får man skynda sig hem idag!Nu finns den för avhämtning på ICA Maxi, bollen är din.
Du behöver ingen lapp, räcker att uppge försändelsenummer.Härligt. Då får man skynda sig hem idag!
Ja det brukar gå fint med uppvisande av ID.Du behöver ingen lapp, räcker att uppge försändelsenummer.
Vi vet ju att den överlever att köras över med bil men överlever den en runda med Posten?
Den ser lite skärrad ut efter åkturen... Men den tickar!
Underbart paketerat för övrigt @jabla !
Ett par sekunder på en vecka alltså, det känns ju sådär för en kvartsare. Men jag ska köra en test för att se om jag får samma resultat!Underbart o se den titta ut ur paketet med segerhuvan på.
Skulle postat den enbart i kexspaketet men det uppfyllde inte minimimåtten. Tror dock den skulle överlevt.
Hur är det med tidshållningen? ställde den efter atomuret på väggen när jag fick den och efter provveckan var den ett par sekunder fort.
Haha fan va skön du e!vilka prövningar den får utståHar för mig det finns en tråd om hur folk förvarar sin klocka under natten, rabatten var inte med där. Nu gräver vi upp den.
Lite skit har ingen dött av.
Känns lite avslaget...Då @jabla redan har låtit klockan få bekänna färg i alla möjliga och omöjliga tester (vilket den klarat med bravur) tänkte jag istället ge mig på en lite längre recension i slutet på veckan. Tråden kommer dock självklart uppdateras med bilder utmed veckans gång!
Känner inte att den har något mer att bevisa och för att siste man i ledet fortfarande ska få klämma på en relativt ny klocka så nöjer jag mig så. Måste dock säga att jag blev förvånad över hur fint skick den är efter din runda.Känns lite avslaget...
Jag förstör bara kopior...Känner inte att den har något mer att bevisa och för att siste man i ledet fortfarande ska få klämma på en relativt ny klocka så nöjer jag mig så. Måste dock säga att jag blev förvånad över hur fint skick den är efter din runda.
Ser ju ut att vara i nyskick.Dagen börjar med frenetisk deskdiving. Blå skjorta kändes som ett bra komplement till den gula besten.
Fattar inte att den är i bättre skick än den röda. Förra veckan var nog betydligt mer traumatisk för den gula klockan, men ändå är det den röda som är ärrad.Ser ju ut att vara i nyskick.
Men den är fruktansvärt gul!Ser ju ut att vara i nyskick.
Ja, blev riktigt förvånad faktiskt. Cudos jabla.Ser ju ut att vara i nyskick.
håller nog inte med där. jag tycker det ser bra ut!Idag blir dykaren en flygare!
Och om det inte vore nog så har den fått svida om till en läderrem. Är dock inte övertygad om kombon gul tavla+ljusbrunt läder.. Svart hade suttit bättre.
Klart vi kan lösa det.håller nog inte med där. jag tycker det ser bra ut!
Har du fler bilder på det?
Ser ut att passa över förväntan! Trodde inte den gula gick att få så stilig!Får nog erkänna att kombon börjar växa på mig..
Kan inge annat än hålla med! Ser bra ut i lädret!Ser ut att passa över förväntan! Trodde inte den gula gick att få så stilig!
Klar förbättring mot originaletFår nog erkänna att kombon börjar växa på mig..