Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker både nautilus och aquanaut är fantastiska. Aquanaut ska vara på gummi tycker jag
Ingen kompromiss alls. En grym, modern lyxsportklocka som dessutom kontrasterar och är ödjukt nerklädd på sitt tjusiga gummiband. Dessutom snygg, till skillnad från brorsan. Dessutom är det fel att kalla den billig...
Jag själv var till en början helt inne på Aquanaut. Idag finns det ingen tvekan om vad som gäller om jag måste välja. Bäst är självklart att ha en av varje![]()
Vad väntar du på, bara att slå tillÄr det inte lika bra att slå till på en riktigt fet patek om man vill ha en. Tycker den där 5216R-001 verkar nice. Vsserligen 595k euro hos gråhandlarn här nedan men ändå.
![]()
Är det inte lika bra att slå till på en riktigt fet patek om man vill ha en. Tycker den där 5216R-001 verkar nice. Vsserligen 595k euro hos gråhandlarn här nedan men ändå.
![]()
Absolut, ska bara sälja fru o barn till medicinsk forskning först, om det nu räcker. Kanske får bidra själv med lite lunga lever o nån njure. Måste spara ögonen o vänster arm dock.Vad väntar du på, bara att slå till, 5216 är galet tung!
Helt rätt inställning, livet kräver uppoffringarAbsolut, ska bara sälja fru o barn till medicinsk forskning först, om det nu räcker. Kanske får bidra själv med lite lunga lever o nån njure. Måste spara ögonen o vänster arm dock.
Eller så gör man som Tony Fadell och plockar upp en 5208p med en stabil prislapp på 1+miljon€Är det inte lika bra att slå till på en riktigt fet patek om man vill ha en. Tycker den där 5216R-001 verkar nice. Vsserligen 595k euro hos gråhandlarn här nedan men ändå.
![]()
Ägt båda och gillar 5167 på gummi bäst. Efter att ha haft två PP har jag insett att det är Rolex som gäller![]()
Han har åkt på "jag måste komma ikapp Omens-DD-flotta-syndromet". Sjukt svår diagnos!
Ägt båda och gillar 5167 på gummi bäst. Efter att ha haft två PP har jag insett att det är Rolex som gäller![]()
Fin! 5711 känns som definitionen av armbandsur. Liksom hur det bör vara. Helt enkelt en fantastisk klocka, graal fo sho!
Mycket Patek på sistone... tycker f.ö Nautilus är tokful men Aquanauten är frän utan länken.
Tycker att AP Jumbon knäcker Nautulus alla dagar i veckan, snyggare klocka helt enkelt, Aquanaut på gummi vore mitt val om man skulle gå på Patekspåret i dagsläget....