Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Singular skrev:NiklasArvid skrev:VC:s 222 är ju ännu fulare...
Fast där är ju Genta oskyldig...
NiklasArvid skrev:Singular skrev:NiklasArvid skrev:VC:s 222 är ju ännu fulare...
ojdå, jag trodde han hade gjort alla fyra som var på min bild? :?
Singular skrev:NiklasArvid skrev:Singular skrev:NiklasArvid skrev:VC:s 222 är ju ännu fulare...
ojdå, jag trodde han hade gjort alla fyra som var på min bild? :?
Tre av dem. 222 är Jörg Hysek.
Gavve skrev:Mycket Patek på sistone... tycker f.ö Nautilus är tokful men Aquanauten är frän utan länken.
Respekterar din åsikt, kanske bara dyra?vonhall skrev:Vill inte låta jobbig nu! Men jag tycker bägge modellerna är fula!
Allt är relativt. Jag inbillar att många köpare ser den som en billigare kompromiss och sedan uppgraderar kort efter. Självklart att Patek inte släpper dåliga produkter. Vore lite tokigt med tanke på vad de står för.Singular skrev:Ingen kompromiss alls. En grym, modern lyxsportklocka som dessutom kontrasterar och är ödjukt nerklädd på sitt tjusiga gummiband. Dessutom snygg, till skillnad från brorsan. Dessutom är det fel att kalla den billig...
Camestig skrev:Den blåa urtavlan ser så olika ut i olika vinklar och ljus!
Singular skrev:Ingen kompromiss alls. En grym, modern lyxsportklocka som dessutom kontrasterar och är ödjukt nerklädd på sitt tjusiga gummiband. Dessutom snygg, till skillnad från brorsan. Dessutom är det fel att kalla den billig...
Grattis TomB Men det er Aquanaut som er best!!!
Valget mitt falt på Nautilus. Perfekt allrounder imo
Im inVi får ta en PP mini gtg snart og sammenligne
Ingen kompromiss alls. En grym, modern lyxsportklocka som dessutom kontrasterar och är ödjukt nerklädd på sitt tjusiga gummiband. Dessutom snygg, till skillnad från brorsan. Dessutom är det fel att kalla den billig...
Lugn och fin nu... Hur många har du sett live?
Jag gillar bägge men förstår inte att inte det ena behöver utesluta det andra i vad man gillar?
Särskilt inte när aquanaut bygger på Nautilusen
Skickas från min iPhone via Tapatalk