Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra, men den borde ha grus på visarcentrum också som 5062/450rIskall 5167/300G
![]()
Förvånad över mig själv, men den var faktiskt inte så dum.Iskall 5167/300G
![]()
Helt magisk. Ge oss meeeeeeeer!!!!Oavsett vilken klocka jag burit dagen innan så känns denna alltid så rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
5196J är riktigt bra, passar till allt. Ser mig själv skaffa en om ett par år och ha som vardagsklocka.
Vilken ref är det där? Har dåligt koll på nuffrorna för nautilusOavsett vilken klocka jag burit dagen innan så känns denna alltid så rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är svårt att slå Breguet-siffror
Patek 5712Vilken ref är det där? Har dåligt koll på nuffrorna för nautilus
Förövrigt helt magisk klocka! Ge oss mer bilder![]()
5196 är så snygg! Vad har du för handledsmått?
Koscher?![]()
Beundrar urverket.
Koscher?
Haha! Gott!Haha, nope och han gjorde exit den dagen också
Mycket bra kombo!
5167 är en helt underbar klocka som jag hoppas äga någon gång.Iskall 5167/300G
![]()
Kan det bli bättre, grymt fin..Oavsett vilken klocka jag burit dagen innan så känns denna alltid så rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oavsett vilken klocka jag burit dagen innan så känns denna alltid så rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
5167 är en helt underbar klocka som jag hoppas äga någon gång.
Men denna såg för eländigt anskrämlig ut![]()
Snyggt. Vad har du tagit dessa bilder med?![]()
Den är riktigt bra alltså. Tavlan är magisk, den är riktigt tunn och fin och omg osv. Skulle vara kul att se hur den ser ut i rosé! Gula guldet är väldigt gult i Patek.5196J är riktigt bra, passar till allt. Ser mig själv skaffa en om ett par år och ha som vardagsklocka.
Mmmm, håller med! Testade några klockor där inne, och utan att tänka på det var det dem med siffror jag gillade bäst.Det är svårt att slå Breguet-siffror![]()
Den är riktigt smutt! 5196 är 37mm och min handled är åt det mindre hållet, 16,5-17 cm. Den känns inte direkt jättedressad på min arm utan mer som en normalklocka.5196 är så snygg! Vad har du för handledsmått?
Tack för svar. Har bara sett den på bild, har 18cm runt handleden så den bör fungera även på mig som everyday watch typ skulle dock vara trevligt att se bild på den på en lite större handled som referens.Den är riktigt bra alltså. Tavlan är magisk, den är riktigt tunn och fin och omg osv. Skulle vara kul att se hur den ser ut i rosé! Gula guldet är väldigt gult i Patek.
Mmmm, håller med! Testade några klockor där inne, och utan att tänka på det var det dem med siffror jag gillade bäst.
Den är riktigt smutt! 5196 är 37mm och min handled är åt det mindre hållet, 16,5-17 cm. Den känns inte direkt jättedressad på min arm utan mer som en normalklocka.
Bästa 5167 jag settIskall 5167/300G
![]()
Oavsett vilken klocka jag burit dagen innan så känns denna alltid så rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Under ett antal år när klocknörderiet har tagit fart så har Aquanaut varit drömklockan för mig. Har plöjt Rolexar, JLC, Paneraier osv.
Nu har jag ju hamnat med Aquanaut samtidigt som en Panerai så man är ju supernöjd. Problemet är att min fru alltid gillat Nautilus modellen du slänger ut allt för bra bilder på och jag har alltid sagt... njae, jag gillar Aquanaut... tills nu, nu är det kört, jag vill ha din klocka och jag skyller allt på dina bilder och mm frus tjat!
Ser bra ut för att vara is, men vad en snubbe ska med is till har jag aldrig fattat..Men denna såg för eländigt anskrämlig ut![]()