Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra. Du är skicklig på att fota den bra också vad det beträffar.Have a crush on my 5712
Mycket fin! Hur fungerar GMT-funktionen på den där? Ser ingen extra visareHar hatt min 5164 i 1,5 måned nå, men tenkte jeg kunne dele noen bilder og tanker rundt uret.
Jeg hadde en 5167 i ett år fra høsten 2013 til høsten 2014. Etter det var det Audemars Piguet Royal Oak 15300 som ble i samlingen, samt diverse JLC i stål og gull. Helt tilfeldig så jeg denne til salgs i Norge fra en good guy, hadde ikke gått med tanker om å bytte ut samlingen, men ble bare stormforelsket. Var veldig fornøyd med min 5167 og da må vel 5164 være bedre? Min grail er 5712 eller 15202, den kommer nok forhåpentligvis om noen år, men enn så lenge koser jeg meg med Aquanaut.
Jeg har ikke stort behov for en GMT, men har to søsken som bor i henholdsvis Chicago og San Francisco så får vel bruke den til å passe på når det passer å ringe
Aquanaut må være det mest behagelige uret som finnes, bærekomfort er helt fantastisk og skiven er veldig lett å lese.
Så ønsker jeg alle en fortsatt god jul og godt nyttår
En kjent boks
Boksen til Patek Philippe er et smykke i seg selv, denne står på utstilling hjemme
Første gang ut av boksen
Den passer perfekt på hånden
Første tur utendørs
324 gjør jobben
Takk for meg.
Ja, du trykker på pusherene på siden.Mycket fin! Hur fungerar GMT-funktionen på den där? Ser ingen extra visare
Mycket bra val!Har hatt min 5164 i 1,5 måned nå, men tenkte jeg kunne dele noen bilder og tanker rundt uret.
Jeg hadde en 5167 i ett år fra høsten 2013 til høsten 2014. Etter det var det Audemars Piguet Royal Oak 15300 som ble i samlingen, samt diverse JLC i stål og gull. Helt tilfeldig så jeg denne til salgs i Norge fra en good guy, hadde ikke gått med tanker om å bytte ut samlingen, men ble bare stormforelsket. Var veldig fornøyd med min 5167 og da må vel 5164 være bedre? Min grail er 5712 eller 15202, den kommer nok forhåpentligvis om noen år, men enn så lenge koser jeg meg med Aquanaut.
Jeg har ikke stort behov for en GMT, men har to søsken som bor i henholdsvis Chicago og San Francisco så får vel bruke den til å passe på når det passer å ringe
Aquanaut må være det mest behagelige uret som finnes, bærekomfort er helt fantastisk og skiven er veldig lett å lese.
En kjent boks
Boksen til Patek Philippe er et smykke i seg selv, denne står på utstilling hjemme
Første gang ut av boksen
Første tur utendørs
324 gjør jobben
Takk for meg.
Har hatt min 5164 i 1,5 måned nå, men tenkte jeg kunne dele noen bilder og tanker rundt uret.
En kjent boks
Første gang ut av boksen
Første tur utendørs
324 gjør jobben
Takk for meg.
Galet fin klocka! En fråga, ibland är home och localplupparna blåa, ibland är ena blå och andra vit och ibland är båda vita. Hur kommer det sig?
Har googlat som en galning men hittar inte lugg till lugg måttet på 5196, är det någon här som kan hjälpa mig med det?
Hej, antar att du menar längden på klockan inkl lug? Sitter tyvärr inte på svaret men kan bara hylla storleken och designen.Har googlat som en galning men hittar inte lugg till lugg måttet på 5196, är det någon här som kan hjälpa mig med det?
5165 är 38mm och 5167 är 40, är det enda skillnaden?
Exakt det jag menar, fantastiska bilder!Hej, antar att du menar längden på klockan inkl lug? Sitter tyvärr inte på svaret men kan bara hylla storleken och designen.
Saknar min måste jag säga. Lite inspirationsbilder:
Bra beater ändå, stöka runt på krogen o doppa den i grogg etcHärjad 5165, trevligt
Vad snackar vi i kö på 5167:an hos AD? Över 3 år? Och vad ligger listpriset på nu ? (Fått dille på den)
Haha ja de va tur.. galet snygg !Sist jag i ren nyfikenhet kollade kön för Aquanaut 5167 i Stockholm så bara suckade dom och sa att det var omöjligt att svara på, men minst 5 år uppskattningsvis. Detta var aug-2017.
Tur att jag hittade en ny 2016
Hej alla kunniga Patek kännare.. Kan ni hjälpa mig, är sedan en tid tillbaka som besatt att bli Patek ägare, vad skulle ni säga om denna? Provade denna idag och är nära att slå till..
Tack för att ni tar er tid!
Grym klocka, även om jag personligen skulle gått upp lite till och köpt 5980/1r. Köp!Hej alla kunniga Patek kännare.. Kan ni hjälpa mig, är sedan en tid tillbaka som besatt att bli Patek ägare, vad skulle ni säga om denna? Provade denna idag och är nära att slå till..
Tack för att ni tar er tid!
Tack! Den är helt ny.. Jag är ju mest orolig för dom polerade delarna. Och att man inte riktigt kan ändra länken om det exempelvis är varmt..Väldigt fin klocka för väldigt mkt pengar.
Jag personligen är skeptisk till borstat guld, blir så lätt märken. Hade jag en 5711r skulle jag vilja ha den i nyskick, även efter 6 månader, får va mkt försiktig om så skall vara fallet.