SIRdavid
Silver
Men den är ju skit dyr! Jag provade den på alligator och tyngden och närvaron är fantastisk.. Men lite dyr, ca 720 vad jag hörde..Grym klocka, även om jag personligen skulle gått upp lite till och köpt 5980/1r. Köp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den är ju skit dyr! Jag provade den på alligator och tyngden och närvaron är fantastisk.. Men lite dyr, ca 720 vad jag hörde..Grym klocka, även om jag personligen skulle gått upp lite till och köpt 5980/1r. Köp!
Älskar att 5711/r går som budget/prisvärd.Men den är ju skit dyr! Jag provade den på alligator och tyngden och närvaron är fantastisk.. Men lite dyr, ca 720 vad jag hörde..
Ha ha ja den är bara våldsamt dyr..Älskar att 5711/r går som budget/prisvärd.![]()
Hej alla kunniga Patek kännare.. Kan ni hjälpa mig, är sedan en tid tillbaka som besatt att bli Patek ägare, vad skulle ni säga om denna? Provade denna idag och är nära att slå till..![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för att ni tar er tid!
Kul! Tycker personligen att 5980R är snyggast och då slipper du det lite ostadiga låset.
5712R på länk vore ju optiSnygg men väldigt otymplig.
Nautilus gör sig bäst < 9mm tjocklek.
Hej alla kunniga Patek kännare.. Kan ni hjälpa mig, är sedan en tid tillbaka som besatt att bli Patek ägare, vad skulle ni säga om denna? Provade denna idag och är nära att slå till..![]()
![]()
![]()
![]()
Visade frugan och hon så bara att den var skitful och att hon absolut inte kunde godkänna den klockan.. Men jag tror den växer på henne..Pateks bästa klocka, någonsin!
Inte för att jag provat så många men är beredd att hålla med dig. Jag vill bort ifrån det lite för rejäla till mer nätt och där måste jag säga att 5711 sätt perfekt.Snygg men väldigt otymplig.
Nautilus gör sig bäst < 9mm tjocklek.
Inte för att jag provat så många men är beredd att hålla med dig. Jag vill bort ifrån det lite för rejäla till mer nätt och där måste jag säga att 5711 sätt perfekt.
Visade frugan och hon så bara att den var skitful och att hon absolut inte kunde godkänna den klockan.. Men jag tror den växer på henne..
Å andra sidan så hade forumet varit 70% daniel wellington typ, om damerna var de som bestämdeVisade frugan och hon så bara att den var skitful och att hon absolut inte kunde godkänna den klockan.. Men jag tror den växer på henne..
Hon har fel![]()
Å andra sidan så hade forumet varit 70% daniel wellington typ, om damerna var de som bestämde![]()
Å andra sidan så hade forumet varit 70% daniel wellington typ, om damerna var de som bestämde![]()
Ni har helt rätt!!
Hon har ju ändå lite rätt, den är rätt 70-talsful. Men det är höjd på designen så den håller fint än.Visade frugan och hon så bara att den var skitful och att hon absolut inte kunde godkänna den klockan.. Men jag tror den växer på henne..
Hon kanske helt oförhappandes fick en smygtitt på prislappen innan hon såg själva klockanVisade frugan och hon så bara att den var skitful och att hon absolut inte kunde godkänna den klockan.. Men jag tror den växer på henne..
Hon har ju ändå lite rätt, den är rätt 70-talsful. Men det är höjd på designen så den håller fint än.
![]()
![]()
![]()
Vet inte varför men jag tänker på klockradios och Dallas när jag ser en NautilusHon har ju ändå lite rätt, den är rätt 70-talsful. Men det är höjd på designen så den håller fint än.
Blir ju inte mycket bättre än så!Hej alla kunniga Patek kännare.. Kan ni hjälpa mig, är sedan en tid tillbaka som besatt att bli Patek ägare, vad skulle ni säga om denna? Provade denna idag och är nära att slå till..![]()
![]()
![]()
![]()
Det är exakt den som gör hela klockan enligt mig.. Tavlorna från Patek är magiska..Bruna tavlan är ju bara mums! Kööör.
/j
Bara å köra! Du måste ju ha en finklocka nu när du bara har beaters!Inte för att jag provat så många men är beredd att hålla med dig. Jag vill bort ifrån det lite för rejäla till mer nätt och där måste jag säga att 5711 sätt perfekt.
Får man fråga vad pjäsen du tittat på kostar?Det är exakt den som gör hela klockan enligt mig.. Tavlorna från Patek är magiska..
Min "holy grail" men med svart läderrem.Hej alla kunniga Patek kännare.. Kan ni hjälpa mig, är sedan en tid tillbaka som besatt att bli Patek ägare, vad skulle ni säga om denna? Provade denna idag och är nära att slå till..![]()
![]()
![]()
![]()
No probs, 465 K men hittat intressanta för ca 430. Är ju inte sjukt insatt i PP priser men då har jag tittat på helt nya.. Någon som har en uppfattning om vad som är "prisvärt"?Får man fråga vad pjäsen du tittat på kostar?![]()