Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min "holy grail" men med svart läderrem.
Är det någon annan som har problem med pateks webbsida?
Detta är vad jag får upp:
![]()
Lycka till!Kanske en dum fråga men;
Finns det nånstans i världen man kan få tag på 5711 eller 5167 hos AD ev. kortare väntetider?
Känns så sjukt att pröjsa den premium som just nu finns på de båda via gråhandlare.
Tänkte om nån har erfarenhet från köp i kanske Schweiz eller liknande.
Har hört om ställen i London som inte kör väntelista utan den som har turen att gå in i butiken samma dag som klockan kommer
får köpa den.
5119G, classy
![]()
Inte så många Patek-handlare i världen, sätt dig och ring runt till alla.Kanske en dum fråga men;
Finns det nånstans i världen man kan få tag på 5711 eller 5167 hos AD ev. kortare väntetider?
Känns så sjukt att pröjsa den premium som just nu finns på de båda via gråhandlare.
Tänkte om nån har erfarenhet från köp i kanske Schweiz eller liknande.
Har hört om ställen i London som inte kör väntelista utan den som har turen att gå in i butiken samma dag som klockan kommer
får köpa den.
Hehe, det är sån den ligger och myser i innuti sin lilla kartong. Calatravor kanske inte kommer med sån fin box?Haha skön plastning
Inte så många Patek-handlare i världen, sätt dig och ring runt till alla.
Om man nu vill undvika köer, höga resellpriser m.m så är det väl bara att göra.Inte så många? 441st lär ta en stund.
Ingen välgörenhet där inte!'
Om det stämmer så är det garanterat en worldwide prishöjning.Är det en generell prishöjning över hela världen? Bara nautilus?
Skynda till AD och fynda hem klockan som ligger på hyllan med andra ordJag har fått det bekräftat av Patek. 20% upp, men endast på dessa två modeller.
Om det blir en prishöjning på resterande och hur mycket fick jag inte riktigt svar på, men inte 20% i alla fall.
Jag har fått det bekräftat av Patek. 20% upp, men endast på dessa två modeller.
Om det blir en prishöjning på resterande och hur mycket fick jag inte riktigt svar på, men inte 20% i alla fall.
Ganska rimlig move av Patek med tanke på trycket och priserna på andrahandsmarknadenNi får vara glada ni som sitter på en, blir intressant att se hur begpriserna kommer ändras i och med prishöjningen.
Jag gissar på 20 % ökning på begagnatmarknaden inom kort.
Då kanske det ändå lönar sig att pröjsa premium för en andrahands 5711.. :SJag gissar på 20 % ökning på begagnatmarknaden inom kort.
Skynda fynda!Då kanske det ändå lönar sig att pröjsa premium för en andrahands 5711.. :S
Vet ni om service endast sker i Schweiz? eller servas patek på plats hos AD?
Lägger till @ROB-1832 om de mot förmodan kan svara på detta.
Tråkigt. Blir ännu längre servicetider. Jag ska gå förbi Robs o se om samma gäller hos dom.När jag frågade på bo berggren i höstas sa de att fr.o.m. 2018 skulle alla klockor skickas iväg.
Tråkigt. Blir ännu längre servicetider. Jag ska gå förbi Robs o se om samma gäller hos dom.