Mysigt att Thierry Stern matchat låset till nya 5740 med familjens flygplan.
Ingår en 5740 vid köp av gulfstream.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mysigt att Thierry Stern matchat låset till nya 5740 med familjens flygplan.
Osäker, men tror att det är andra hållet runt: Får du köpa 5740 från AD inom ett år följer Gulfstream med!Ingår en 5740 vid köp av gulfstream.
Osäker, men tror att det är andra hållet runt: Får du köpa 5740 från AD inom ett år följer Gulfstream med!
Bara jag som inte får hittar priserna på Pateks hemsida? Minns att jag såg för ett tag sedan, men nu kan jag ej se priser.
Vad ligger en Nautilus 5711 på idag? Från AD alltså, inte gråhandlare osv.
Grym, saknar min.Perfekt sommarklocka
Kämpa på!Grym, saknar min.
My dream watch! One day..Perfekt sommarklocka
Fan va jag älskar denna klocka! Var hittade du den någonstans?Hej alla kunniga Patek kännare.. Kan ni hjälpa mig, är sedan en tid tillbaka som besatt att bli Patek ägare, vad skulle ni säga om denna? Provade denna idag och är nära att slå till..
Tack för att ni tar er tid!
Lw har ju flera, stog en i fönstret när jag var där.Fan va jag älskar denna klocka! Var hittade du den någonstans?
Måste in och prova!Lw har ju flera, stog en i fönstret när jag var där.
Det är en 5711r, den prövade jag hos Luxary watches. Tror dock inte att dom har den kvar nu men kommer säkert in regelbundet..Fan va jag älskar denna klocka! Var hittade du den någonstans?
Drömklocka!Det är en 5711r, den prövade jag hos Luxary watches. Tror dock inte att dom har den kvar nu men kommer säkert in regelbundet..
P5980 i stål har haft en absurd prisutveckling...
Senaste listpriset var 365k, 2014.
Samma pris för en stål som TT...
P
För att 5980 i stål inte tillverkas längre. Den tillverkas i helguld, TT och på läderband i guld.
Undrar just vad den använts till? Och om det är svårt att få den att gå igen? Patek borde ju kunna serva den, for the next generationDet här är så fräckt så jag vet inte vad jag ska ta mig till
https://www.bukowskis.com/sv/auctions/607/98-patek-philippe-master-clock
Någon som har skaffat ett värdeingsintyg för en 5711 i stål nyligen? Behöver göra ett nytt för försäkring men undrar om Kaplans med flera är med på den relativt färska värdeökningen eller om dem går för tex vad dem sålde 5712 för i höstas?
Vissa är mer hängivna än andra
Stackars sateVissa är mer hängivna än andra
Det här är så fräckt så jag vet inte vad jag ska ta mig till
https://www.bukowskis.com/sv/auctions/607/98-patek-philippe-master-clock
Det här är lite av en drömklocka.. Får jag fråga hur den upplevs I allmänhet? Känns det som att den är värd 150k+ ? Eller är det helt enkelt så att det är namnet på tavlan som gör den "trevlig"?Äsch - det där gamla skräpet som ligger i lådan!
Samma band men med skrotmaterial
Det här är lite av en drömklocka.. Får jag fråga hur den upplevs I allmänhet? Känns det som att den är värd 150k+ ? Eller är det helt enkelt så att det är namnet på tavlan som gör den "trevlig"?
Jag själv tkr att den är jäkligt snygg, men upp mot en tvåhundring för en ståldinka på gummirem känns som en aningen dyr dröm... det känns som att man kanske skulle få "mer klocka/or" vid val av andra märken? För 200k och växel får man juh en ny Day-Date på länk tex, då har juh guldet viss ekonomisk trygghet då guld mest troligt alltid kommer vara ett giltigt betalningsmedel. Även vid ett "kärnvapenkrig". Hehe.
Mvh Roffe
Beg snarare runt 160-165 kanske fortfarande5167 ligger numera en bit över 200kkr ser det ut som. Verkar ha dragits med i nautilus haussen