marlun
Guld
Endast 8.32mm tjock! Grym5740!! WAAAAAAA hejdå sparkontot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Endast 8.32mm tjock! Grym5740!! WAAAAAAA hejdå sparkontot
91k usd list?5740!! WAAAAAAA hejdå sparkontot
Inte hört några siffror, och jag vill inte höra det heller.91k usd list?
Bäst att skriva upp sig i kö. Lär inte bli billigare91k usd list?
Jag vill ha, men vad gissar vi för pris?5968A tankar?
Tycker att det orangea inte riktigt passar in. Känns mer som en Omega Seamaster-färg än en Patek-färg.5968A tankar?
Småkool ändå, men den orange'a var kanske lite väl skrikig (blått hade varit snyggare)5968A tankar?
5968A tankar?
Sportig. Kaxig - som att ha en casio eller iPhone i helguld bara för att man har råd.5968A tankar?
5968A tankar?
Det är ingen hemlighet att jag gillar klockor med orangea detaljer (även om det helst ska vara kronografer från 70-talet ) och den där ser åtminstone på bild ut som något jag skulle gå igång på. Men på svart gummi då, med det orangea bandet blir det för mycket.5968A tankar?
Endast 8.32mm tjock! Grym
Det kan nog stämma, jag hittade en prisuppgift på 43700 USD. Även om det är en Patek tycker jag det var lite väl tilltaget.Läste att priset landar på ca 40k USD. Känns så där....
För en klocka i stål hmmDet kan nog stämma, jag hittade en prisuppgift på 43700 USD. Även om det är en Patek tycker jag det var lite väl tilltaget.
5968A tankar?
Om prisbilden stämmer så vet jag ej :/ (även om det är en PP). Men snygga är de!5968A tankar?
varför orange? Opel kör vel svart/orange nu5968A tankar?
91 GBP, i USD är det drygt 100.91k usd list?