Beg snarare runt 160-165 kanske fortfarande
Ser inte ut så på t ex Chrono24. Från ca 200’ och uppåt. Luxurywatches har en, förvisso ny, för 255’
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beg snarare runt 160-165 kanske fortfarande
De har nog gått upp lite tror jag? Sålts iallafall två på forumet för snarare 180-190.Beg snarare runt 160-165 kanske fortfarande
Frågan är ju om de verkligen såldes för det annonserade prisetDe har nog gått upp lite tror jag? Sålts iallafall två på forumet för snarare 180-190.
En bra bit över 400 K för en 5711 i dåligt skick på Buckan igår. Märkligt!
382 hittar jag iofs en för. Men min poäng var att jag inte sett någon så risig 5711 säljas för de pengarna.Billigaste 5712 i stål på C24 kostar drygt 410. Knasigt!
382 hittar jag iofs en för. Men min poäng var att jag inte sett någon så risig 5711 säljas för de pengarna.
JaUtan cert och övriga prylar.
Måste väll börja mättas snart och att priserna börjar stagnera eller vad tror ni? Folk kan ju inte vara villiga att betala hur mycket som helst för en 5711..
Jag vet några som har sålts för 180-200 senaste månadernaBeg snarare runt 160-165 kanske fortfarande
Annual calender börjar på 150 tkr, budget.Jag har ingen koll alls, men var börjar de 'billiga' perpetualsarna (fantastiskt ord btw. ) och chronosarna?
Tänker i ljuset av 400+ för en 'enkel' PP i stål.
Vilka kostar detta?Annual calender börjar på 150 tkr, budget.
Perpetuel söder om 300 tkr, prisvärt.
Fick ett efterlängtat sms från Bo Berggren idag, service klar.Deppigt samtal idag!
Fick besked från Bo Berggrens att min inlämnade klocka har 14 veckors leveranstid för en standardservice.
Detta efter 2-3 veckor för att få detta kostnadsförslag.
Jag tycker det är uselt av Patek och lär ju bli kaos med massa reklamationer och så när dom får all världens klockor
ner till fabriken. Borde man inte täcka upp med urisar när man gör en sådan sak som att neka AD´s att serva?
Får väl bli swatch till sommaren
/j
Billigaste 5167 på C24 är nu ca 200,000kr
Dock är svenska kronan på väg mot skräpstatus, så det gör ju sitt till vad gäller prisutvecklingen
När inser folk att det inte är kul? Precis som att betala 6-siffrigt för en stålrolle som är tokvanlig, hur skoj är det ens.Billigaste 5167 på C24 är nu ca 200,000kr
Dock är svenska kronan på väg mot skräpstatus, så det gör ju sitt till vad gäller prisutvecklingen
Flockdjur.När inser folk att det inte är kul? Precis som att betala 6-siffrigt för en stålrolle som är tokvanlig, hur skoj är det ens.
Ja. Det var märkligt för något/några år sen att alla gick enbart på stålrolex-spåret, men nu är det fan skallskadat - i alla fall om man spenderar sin tid på ett klockforum..Flockdjur.
Ja det tar ju udden av suget till slut...När inser folk att det inte är kul? Precis som att betala 6-siffrigt för en stålrolle som är tokvanlig, hur skoj är det ens.
Suget för en nöt försvann vid 170.Ja det tar ju udden av suget till slut...
Lite svettigt även på 120k runt 2012Suget för en nöt försvann vid 170.
FlippaBehålla eller flippa vidare är frågan?
Flippa. Finns mycket mer kul och prisvärt för de pengarnaBehålla eller flippa vidare är frågan?
Känner likadant tror jag.Flippa. Finns mycket mer kul och prisvärt för de pengarna
Stek under sommaren och flippa till höstenBehålla eller flippa vidare är frågan?
Sen är det en sjukt häftig klocka!Känner likadant tror jag.
Den e fin och tunn, det är en Patek.
Men sen då?