• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

EWEA

Cartier
Trams. Patek slutar inte leverera delar. Du kommer att kunna köpa reservdelar till alla klockor de tillverkat sedan 1839 även framåt.

Var inne på Bo Berggren och frågade. Det gröna bandet släpptes till en limiterad utgåva av 5167 med grön tavla. From 2018 tillhandehåller de bara det gröna bandet till den klockan. Det gröna går alltså att köpa, men då ska du bevisa att du också äger den gröna utgåvan :)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Trams. Patek slutar inte leverera delar. Du kommer att kunna köpa reservdelar till alla klockor de tillverkat sedan 1839 även framåt.

Discontinued var kanske fel av mig men har för mig att det var något bekymmer, kan det har varit att man måste ha någon särskilt limited Aquanaut för att beställa eller något liknande?

Jag letade förra året när jag ville ha ett men nådde inte riktigt ända fram, fick då intrycket då att det inte gick att beställa hursomhelst.

Edit: Ser att @EWEA Svarade ovan på samma gång som jag skrev mitt inlägg.
 
  • Like
Reactions: Bas
Topp