Känner likadant tror jag.
Den e fin och tunn, det är en Patek.
Men sen då?
Nu har du ju klämt och kännt, känns den inte bra i kroppen direkt så är det nog flipp som gäller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner likadant tror jag.
Men sen då?
Exakt så. Man ska inte ha en Patek bara för det står Patek på tavlan.Känner likadant tror jag.
Men sen då?
Den växer på mig sakta med säkert, enkelheten speciellt! Beslutsångest helt enkelt.Nu har du ju klämt och kännt, känns den inte bra i kroppen direkt så är det nog flipp som gäller.
Den växer på mig sakta med säkert, enkelheten speciellt! Beslutsångest helt enkelt.
Flippa till mig, ångrar du dig får du köpa tillbaka till samma prisDen växer på mig sakta med säkert, enkelheten speciellt! Beslutsångest helt enkelt.
Jag var väldigt förtjust i den, gillade att den var ganska enkel, flög lite under radar och var skön och lätt att bära.
Saknar faktiskt den en hel del.
Jag uppskattar enkelheten och hur lätt den bärs som du säger, går under radarn gör den verkligen i mina kretsar
Skulle vart en fair deal men jag har redan kommit överens med en vän att han tar den om jag ska flippaFlippa till mig, ångrar du dig får du köpa tillbaka till samma pris
Du gör det aldrig lätt för migDet är ingen Nautilus så sälj.
Du gör det aldrig lätt för mig
En nautilus får jag pröjsa dubbelt för
Ett grönt gummiband skulle va riktigt bra på sommarenRetas lite. Den är grym. Speciellt på sommaren som B1997 sa ovan.
Gröna bandet höjer den verkligen.Ett grönt gummiband skulle va riktigt bra på sommaren
Vet du vad ett sådant listar?Gröna bandet höjer den verkligen.
Vet du vad ett sådant listar?
Svar nej, men har för mig att det är rätt överkomligt pris.Vet du vad ett sådant listar?
Wtf, trodde typ 5k. Hade tydligen helfel.Tror inte de finns att köpa längre. De senast sålda här på KS har sålts för 10k/st.
Seriöst?Tror inte de finns att köpa längre. De senast sålda här på KS har sålts för 10k/st.
Minns du vad list var? Det kan ju inte vart nära 10k eller? Hade fan för mig att det var rätt rimligt pris asså.Tror inte de finns att köpa längre. De senast sålda här på KS har sålts för 10k/st.
Minns du vad list var? Det kan ju inte vart nära 10k eller? Hade fan för mig att det var rätt rimligt pris asså.
Helvete, 53 bud mot 16k vafan e det guld i gummit eller hahaNä tyvärr men gissar på ca 2.5k för ett gummi.
Man kan ju annars köpa sig ett grönt gummi på eBay.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/153011363502
Helvete, 53 bud mot 16k vafan e det guld i gummit eller haha
Helvete, 53 bud mot 16k vafan e det guld i gummit eller haha
Och vi tyckte VCOs gummi var dyrt.Helvete, 53 bud mot 16k vafan e det guld i gummit eller haha
Låter mer bekant.Nä tyvärr men gissar på ca 2.5k för ett gummi.
Trams. Patek slutar inte leverera delar. Du kommer att kunna köpa reservdelar till alla klockor de tillverkat sedan 1839 även framåt.Det gröna är discontinued, därav tokpriserna.
Trams. Patek slutar inte leverera delar. Du kommer att kunna köpa reservdelar till alla klockor de tillverkat sedan 1839 även framåt.
Eller hitta någon med den gröna som kan beställa ett till migVar inne på Bo Berggren och frågade. Det gröna bandet släpptes till en limiterad utgåva av 5167 med grön tavla. From 2018 tillhandehåller de bara det gröna bandet till den klockan. Det gröna går alltså att köpa, men då ska du bevisa att du också äger den gröna utgåvan
Trams. Patek slutar inte leverera delar. Du kommer att kunna köpa reservdelar till alla klockor de tillverkat sedan 1839 även framåt.