• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Detta vet du med säkerhet alltså? Jag kan då bespara mig ringande till div ADs?

Du svarade juh precis på mina frågor, är det års långa köer, och behöver man ha handlat andra Patek för att få ställa sig på intresselista, precis som med Nautilus? Svaret var Ja?

Varför anstränger du dig ens med att läsa vad jag skriver, och än mer svara på Det?

Och NATURLIGTVIS kan jag inte skriva ner svaret på varenda möjlig fråga jag kan tänkas ställa i framtiden, det förstår väl vem som helst?
Men du har fått en förklaring, jag är glömsk, pga att jag tvingas äta starka smärtstillande och har gjort i fem år, efter en olycka på jobbet där jag föll illa och en månad på smärtkliniken i Uppsala.
Mediciner har biverkningar.
Utan att lägga mig i på något sätt.. men ett alternativ om du nu är glömsk är ju att titta tillbaks några veckor i tråden från när du ställde frågan tidigare, allt finns ju där även om man har bra minne eller inte och ingen behöver tycka du är tjatig för att du upprepar dig 24/7 :)
 
Detta vet du med säkerhet alltså? Jag kan då bespara mig ringande till div ADs?

Du svarade juh precis på mina frågor, är det års långa köer, och behöver man ha handlat andra Patek för att få ställa sig på intresselista, precis som med Nautilus? Svaret var Ja?

Varför anstränger du dig ens med att läsa vad jag skriver, och än mer svara på Det?

Och NATURLIGTVIS kan jag inte skriva ner svaret på varenda möjlig fråga jag kan tänkas ställa i framtiden, det förstår väl vem som helst?
Men du har fått en förklaring, jag är glömsk, pga att jag tvingas äta starka smärtstillande och har gjort i fem år, efter en olycka på jobbet där jag föll illa och en månad på smärtkliniken i Uppsala.
Mediciner har biverkningar.
Hade du bläddrat bak några sidor hade du läst din fråga och svar. Bifogar så du inte glömmer.

F43E9A67-8DF4-40BC-B72F-0F0B9697D058.jpeg
 
Detta vet du med säkerhet alltså? Jag kan då bespara mig ringande till div ADs?

Du svarade juh precis på mina frågor, är det års långa köer, och behöver man ha handlat andra Patek för att få ställa sig på intresselista, precis som med Nautilus? Svaret var Ja?

Varför anstränger du dig ens med att läsa vad jag skriver, och än mer svara på Det?

Och NATURLIGTVIS kan jag inte skriva ner svaret på varenda möjlig fråga jag kan tänkas ställa i framtiden, det förstår väl vem som helst?
Men du har fått en förklaring, jag är glömsk, pga att jag tvingas äta starka smärtstillande och har gjort i fem år, efter en olycka på jobbet där jag föll illa och en månad på smärtkliniken i Uppsala.
Mediciner har biverkningar.
Kort svarat. För att du är runt i varenda tråd och kladdar ner med icke relevanta saker alternativt med frågor du redan fått svar på.
Det börjar bli irriterade och min förhoppning när jag säger det till dig är att du ska sluta.

Jo jag kan se att du äter mediciner det har du även skrivit flera gånger men forumet är då så bra på så sätt att det är fritt fram att bläddra bakåt några sidor alternativt klicka på din egen post-count för att hitta dina frågor och sedan se svaren på dom, istället för att fråga igen och igen..
 
Kort svarat. För att du är runt i varenda tråd och kladdar ner med icke relevanta saker alternativt med frågor du redan fått svar på.
Det börjar bli irriterade och min förhoppning när jag säger det till dig är att du ska sluta.

Jo jag kan se att du äter mediciner det har du även skrivit flera gånger men forumet är då så bra på så sätt att det är fritt fram att bläddra bakåt några sidor alternativt klicka på din egen post-count för att hitta dina frågor och sedan se svaren på dom, istället för att fråga igen och igen..
Jaja. Jag ska int fråga nå mer.
 
:D Ja tur att han hittade en begagnad. Jag står för övrigt på samma (?) lista sedan 2014-2015 och har inte hört något än....
Står också på listan för en nöt sedan en tid tillbaka.
De var dock öppna och ärliga med att listan inte är "först på listan får nästa klocka" utan de sa tydligt att om någon kommer in och handlar andra saker och vill sedan ha en nöt kommer de gå före dig som inte handlat någonting i vår butik tidigare.

Med det sagt är det högst troligt att jag aldrig får en nöt från den ADn :)
 
En joint och en Patek Philippe tack

"Erik pratar gärna om klockor. Han säger att Rolex inte imponerar.
– Rolex är fin men inte toppklass. Den köper folk som vill skryta. Patek Philippe däremot, den är inte skrikig, säger han om armbandsuret som kan kosta mellan 100 000 och 12 miljoner kronor."
https://www.expressen.se/kvallsposten/qs/knarkande-overklassen-betalar-malmos-gangvald/
Redan avhandlat i en separat tråd, håll topic i denna!
 
är det så man välkommet en som älska att samla på klocka. Går in på youtube skriver in mitt namn så kan ni ser på att jag är samlare. Respekt får man inte av samma typ av folk alltså?
Lite suspekt med ett risigt foto i lådan sedan en utskuren från samma bild. Plocka ut den, låt plasten sitta, ta lite bilder så vi får se den? :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Lite suspekt med ett risigt foto i lådan sedan en utskuren från samma bild. Plocka ut den, låt plasten sitta, ta lite bilder så vi får se den? :)
Oavsett om jag ta ut den och ha den på utanför box då, är man ändå inte välkommen. Inget recept redan från börja. Varför ska man lägga sin tid då. Bättre att jag lämna er forum i fred.
 
Tillbaka
Topp