• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Oavsett om jag ta ut den och ha den på utanför box då, är man ändå inte välkommen. Inget recept redan från börja. Varför ska man lägga sin tid då. Bättre att jag lämna er forum i fred.
Självklart är du välkommen

Senast redigerad av en moderator:
Oavsett om jag ta ut den och ha den på utanför box då, är man ändå inte välkommen. Inget recept redan från börja. Varför ska man lägga sin tid då. Bättre att jag lämna er forum i fred.
Plus min klocka tappa i värde bara för ni vill ser den. Tack men nej tack

Menade inte som något "bevis", menade mer för lite bättre bilder. Alla är välkomna.

Double sealed så förstår jag gvs att du ej vill plocka upp.

Om du ska öppna den, så gärna! :) Passa på och klipp lite foton och posta här då också!

Det syns ju på bilden att den är.. Sen om det är hans klocka eller ej lägger jag ingen värdering i :)
Gör det? Ser du någon typ av plombering på den bruna boxen?

Av säkerhet fick jag ändra information men kommer att lägga in nya youtube video med namn catken09 på youtube också. Tack admin för hjälpen
Välkommen hit! Gått igenom alla som citerat dig i alla trådar och ändrat där också, jäkla meck. Aldrig bra att skylta med sitt riktiga namn offentligt om man har så många dyra klockor. :)

Vänligen tagga ner lite, jag uppfattar det som att du har taggarna utåt ganska ofta.

@catken09 grattis till en fin klocka, ska bli kul att följa din YT-kanal.
Det är mycket taggar ut på ett gäng grabbar här. Ofta är det mer el mindre samma grupp som drar igång, sen har de väl nån löst sammansatt "fanclub" som brukar vara in och gilla kommentarer som "Den är inte din" och elda på ytterligare med oneliners. :p
Men men..
Välkommen iaf @catken09 :) och grattis till en fin klocka.
Men jag måste bara få fråga. Känns det inte lite jobbigt/Tråkigt att inte kunna prova klockan pga att den här nån försegling som ev kan sänka värdet?

Även om Nautilus inte är just min favorit så har jag hört såpass mkt om att den ska vara en av de trevligare klockor att bära osv. Och så hade jag naturligtvis varit nyfiken hur den ser ut på "just mig".:)
Men du kanske äger en annan som du använder, eller iaf har provat att bära en någon timme så du upplevt känslan?

Mvh Roffe P

4D92AA9D-C60B-4125-9DA5-FF2741C6CCD6.png

Har vi några fler härliga Patekdressare på forumet?:)

Tillbaka
Topp