Är det så, så ja.Om den är double sealed så är det ganska dumt?!
Välkommen
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det så, så ja.Om den är double sealed så är det ganska dumt?!
Välkommen
Självklart är du välkommenOavsett om jag ta ut den och ha den på utanför box då, är man ändå inte välkommen. Inget recept redan från börja. Varför ska man lägga sin tid då. Bättre att jag lämna er forum i fred.
Plus min klocka tappa i värde bara för ni vill ser den. Tack men nej tackOavsett om jag ta ut den och ha den på utanför box då, är man ändå inte välkommen. Inget recept redan från börja. Varför ska man lägga sin tid då. Bättre att jag lämna er forum i fred.
Menade inte som något "bevis", menade mer för lite bättre bilder. Alla är välkomna.Oavsett om jag ta ut den och ha den på utanför box då, är man ändå inte välkommen. Inget recept redan från börja. Varför ska man lägga sin tid då. Bättre att jag lämna er forum i fred.
Jag kan göra en youtube film av den sen ni får sen den via youtube istället.Lite suspekt med ett risigt foto i lådan sedan en utskuren från samma bild. Plocka ut den, låt plasten sitta, ta lite bilder så vi får se den?
Det syns ju på bilden att den är.. Sen om det är hans klocka eller ej lägger jag ingen värdering iDouble sealed så förstår jag gvs att du ej vill plocka upp.
Gör det? Ser du någon typ av plombering på den bruna boxen?Det syns ju på bilden att den är.. Sen om det är hans klocka eller ej lägger jag ingen värdering i
Jag ha redan några av mina samla klocka på youtube, och det kommer flera ifall du är så nyfiken.Om du ska öppna den, så gärna! Passa på och klipp lite foton och posta här då också!
Gör det? Ser du någon typ av plombering på den bruna boxen?
Jag ha nyligen börja ska får in mer.Såg Rootbeer och någon WG Daytona.
Av säkerhet fick jag ändra information men kommer att lägga in nya youtube video med namn catken09 på youtube också. Tack admin för hjälpenHoppas du inte använder ditt riktiga namn, varken här eller på YT.
Välkommen hit! Gått igenom alla som citerat dig i alla trådar och ändrat där också, jäkla meck. Aldrig bra att skylta med sitt riktiga namn offentligt om man har så många dyra klockor.Av säkerhet fick jag ändra information men kommer att lägga in nya youtube video med namn catken09 på youtube också. Tack admin för hjälpen
Sök på kanaler!@catken09 välkommen hit. Hur hittar jag din Youtubekanal? Sökte på ditt nick men fick inga träffar.
Det är mycket taggar ut på ett gäng grabbar här. Ofta är det mer el mindre samma grupp som drar igång, sen har de väl nån löst sammansatt "fanclub" som brukar vara in och gilla kommentarer som "Den är inte din" och elda på ytterligare med oneliners.Vänligen tagga ner lite, jag uppfattar det som att du har taggarna utåt ganska ofta.
@catken09 grattis till en fin klocka, ska bli kul att följa din YT-kanal.
Nej för tusan. Vi behöver dig här!Oavsett om jag ta ut den och ha den på utanför box då, är man ändå inte välkommen. Inget recept redan från börja. Varför ska man lägga sin tid då. Bättre att jag lämna er forum i fred.
Hittar inget om jag söker på "catken09" på Youtube?är det så man välkommet en som älska att samla på klocka. Går in på youtube skriver in mitt namn så kan ni ser på att jag är samlare. Respekt får man inte av samma typ av folk alltså?
Hittar inget om jag söker på "catken09"?
Hittar inget om jag söker på "catken09" på Youtube?
Positionering från Nautilus till Aqua...Kollar lite Aquanaut, stiger dom 5k/veckan nu eller???
Supersnygg!Har vi några fler härliga Patekdressare på forumet?