Hade varit ovärdigt att använda samma spec på bägge klockorSnyggt att länken är tjockare på den tjockare klockan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit ovärdigt att använda samma spec på bägge klockorSnyggt att länken är tjockare på den tjockare klockan.
Den är riktigt bra, men inte perfekt i mitt tyckte. Den skulle behövt 1 mm till, sen jackpot!Tror vi alla kan vara överens om att den här är den snyggaste Patek Nautilus någonsin tillverkats, eller?
Perfekt storlek, PERFEKT ALLT!!!
Den är riktigt bra, men inte perfekt i mitt tyckte. Den skulle behövt 1 mm till, sen jackpot!
![]()
Den är förvånansvärt väl avvägd och är mkt snyggare irl än på bild.Hur känns den på handleden? 40mm känns spontant stort med tunn glasring.
Är väl så dom kostat senaste åren?Nån som har koll på hur mkt man får ge för en 5167A-001 i verkligheten?
C24 säger från 500 typ. Det låter väl saftigt men det kanske är så illa ändå?
Det är inte aktuellt för tillfället men ett sug börjar bygga upp sig. Tidigare var det inget för mig men efter att ha sett den irl så inser jag att den är sjukt bra och mångsidig.
Eller är det en 5165 man ska kika efter om man gillar nedåt 37-38mm bäst?
Är väl så dom kostat senaste åren?
Det var lite det jag trodde/hoppades. Att de hade sjunkit ytterligare en del men så verkar inte vara fallet. 5-600k är fortfarande totalt galet i min värld men det är väl bara att gilla läget.De var uppe betydligt högre, snuddade på det dubbla.
Med lite flax sjunker de ännu mer, så kan man köpa flera![]()