Wboy
Silver
Är det en nyare modell så avstå är mitt råd!
Tack för svaret. Orkar du utveckla? Klockor från kring 2010 antar jag hamnar i segmentet "nyare modeller"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en nyare modell så avstå är mitt råd!
Den är 4-5 år på en 5711 på Rob E.På Rob är väntetiden minst 1 år kan jag garantera. I kphm får man inte ens ställa sig på väntalista i nuläget. Så det är några veckor mellan beslut och faktiskt inköp![]()
Snyggt, glömde visst bort dig (och säkert någon till)....sorry!
Jag sitter redan här och storgråter! Håller med dig, den är fantastiskt vacker. (Fast du har ju några i samma gråt-kaliber vill jag tilläggaJag börjar gråta snart, så djäfla vacker!
Ser nästan svart ut eller tog du brunt igen?Njuter också. Har fått nytt gummi så nu sitter den som en smäck!
Brunt, men jag ställde faktiskt samma fråga till @Niklas innan jag beställde det eftersom jag också tycker att det ser svart ut på vissa bilder. Kostade 2.250kr.Ser nästan svart ut eller tog du brunt igen?
Kostade det?
Så fin den blev när datumet är dolt bakom minutvisaren. Hade funkat utmärkt utan datum, tycker jag.Njuter också. Har fått nytt gummi så nu sitter den som en smäck!
Dessa äldre länkarna är ju ett mindre mysterium ibland hur de lyckats tillverka demKör en bild på mina:
(Skrev några rader om dem i "vintage" delen)
Ref 3580 och 3571
![]()
Mvh
Micke