Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessa var de enda bilderna jag hittade när jag googlade. Skulle vilja se andra färger också. "Curved ends" ser bäst ut men jag är lite kluven. Undrar om den passar på brunt croco med "curved ends"?Frågan är om man kan få det att se bra ut. Ett läder med "curved ends" hade helt klart sett bäst ut. Här är några exempel hur den kan se ut på läder. Vet helt ärligt inte vad jag tycker om det. Det ser ju helt okej ut på första bilden.
Frågan är om man kan få det att se bra ut. Ett läder med "curved ends" hade helt klart sett bäst ut. Här är några exempel hur den kan se ut på läder. Vet helt ärligt inte vad jag tycker om det. Det ser ju helt okej ut på första bilden.
Behöver man någon speciell inbjudan?Detta vill man ju gärna gå på!
Kommer du ihåg priset på den högra, ligger inte på hemsidan?
Vet ej. @ROB-1832 kommer även ni kunna bjuda in till detta?Behöver man någon speciell inbjudan?
Alltid...
Volkwagens ex-vd verkar köra patek-manschettknappar
Snyggt! Sprillans?Igår kom den! Jag tröttnade på att svenska ADs inte ens kan få besked om leveransdatum så jag beställde på Chrono24 från Orologeria Eora by Stroppiana SRL istället. Använde Trusted Checkout och fick leverans till DHL-ombud. Funkade hur bra och smidigt som helst.
Grattis! Nyfiken fråga - hur är certet stämplat, tänker på namn och datum eftersom de inte är AD?Yes, helt ny.
Stort grattis! Fantastisk känsla!Yes, helt ny.
Skoj! Grattis, alltid skönt när leveransen går som på räls.Igår kom den! Jag tröttnade på att svenska ADs inte ens kan få besked om leveransdatum så jag beställde på Chrono24 från Orologeria Eora by Stroppiana SRL istället. Använde Trusted Checkout och fick leverans till DHL-ombud. Funkade hur bra och smidigt som helst.
Fett grattis!!!!Igår kom den! Jag tröttnade på att svenska ADs inte ens kan få besked om leveransdatum så jag beställde på Chrono24 från Orologeria Eora by Stroppiana SRL istället. Använde Trusted Checkout och fick leverans till DHL-ombud. Funkade hur bra och smidigt som helst.
Igår kom den! Jag tröttnade på att svenska ADs inte ens kan få besked om leveransdatum så jag beställde på Chrono24 från Orologeria Eora by Stroppiana SRL istället. Använde Trusted Checkout och fick leverans till DHL-ombud. Funkade hur bra och smidigt som helst.
Ser ut såhär:Grattis! Nyfiken fråga - hur är certet stämplat, tänker på namn och datum eftersom de inte är AD?
Bara att skriva dit ditt namn och registrera klockan hos Patek!Ser ut såhär:
Wow! Bam! Stort grattis!Igår kom den! Jag tröttnade på att svenska ADs inte ens kan få besked om leveransdatum så jag beställde på Chrono24 från Orologeria Eora by Stroppiana SRL istället. Använde Trusted Checkout och fick leverans till DHL-ombud. Funkade hur bra och smidigt som helst.
det har han nog råd med
"Volkswagens avgångne vd Martin Winterkorn går inte tomhänt. Han kan få så mycket som motsvarande 580 miljoner kronor i pension och avgångsvederlag, rapporterar Bloomberg."
http://www.di.se/artiklar/2015/9/24/volkswagen-vd-kan-fa-over-halv-miljard/
Haha jo, minst sagt. Han kanske kirrar en till patek som belöning
Hoppla! Kostar att ligga på topp som det brukar heta. Detta kanske jag borde veta men vad står "HSA" för?Smakar det så kostar det...
Service eller reparation?Smakar det så kostar det...
Smakar det så kostar det...
Ingen aning faktiskt.Hoppla! Kostar att ligga på topp som det brukar heta. Detta kanske jag borde veta men vad står "HSA" för?
Visste när jag köpte den att det var dags för service, så den var ju prissatt därefter.Redan? Köpte du inte den nyligen?