• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

patek-philippe-nautilus-automatic-gmt-moonphase-black-dial-stainless-steel-mens-watch-5726a001-5726a001.jpg

Den här blir min snart!
 
Var helt ärlig inte alls intresserad av nautilus, lutade mest åt royal oak, lite kul hur åsikter ändras efter research.
 
  • Like
Reactions: par
både 5726, 5980 och 5990 tappar lite i mina ögon rent estetiskt då de bygger lite "för mycket" på höjden i förhållande till den tunna länken
 
Kan man få en aquanaut att se mindre "sportig" ut med läder istället för gummibandet? Hittar inga bra bilder på nätet. Någon som har provat?
 
Kan man få en aquanaut att se mindre "sportig" ut med läder istället för gummibandet? Hittar inga bra bilder på nätet. Någon som har provat?

Frågan är om man kan få det att se bra ut. Ett läder med "curved ends" hade helt klart sett bäst ut. Här är några exempel hur den kan se ut på läder. Vet helt ärligt inte vad jag tycker om det. Det ser ju helt okej ut på första bilden.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Tillbaka
Topp