• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

17AB19D4-8C04-454E-96AD-6EC054717AE6.jpeg
PP 5980R

Kanske en trött fråga, men någon som vet listpris för en Aquanaut Travel Time? Jag antar att det är lika trist väntelista från AD som allt annat i stål, korrigera mig gärna om jag har fel.

Tokigt av Rob att du måste låsa upp så mycket pengar under så lång tid. Du vet inte när du får den eller om du får den (Patek kan ju ta den ur produktion). Du vet inte ens vad den kostar eftersom det kan komma prishöjningar vilket det lär göra eftersom de inte höjt på länge.
Patek höjde väl nautilus och aquanaut 2018? :)

Jag hade ju inte lagt 150k där o låst dom om jag inte hade råd o göra de;)
Har inte handlat av Rob innan hade jag gjort de kanske jag skulle slippa handpenningen.
Och ev prishöjningar får man bara ta de är dom tydliga med.
Sen hoppas jag ju verkligen inte den tas ur produktion men då får jag väl ta nån annan rolig klocka:rolleyes:
Ringde dom för några år sen innan stålpatek uppgången. Skulle ställa mig i kö på en 5712 samma sak då 20% handpenning.
Bangade på de och de ångrar jag ju nu såklart!
Detta är min Graal vill ha den från Ad inte begagnad eller gråhandel. Där kostar den oxå mer än va den skulle göra hos Rob även efter ev prishöjningar.

Mycket klokt resonemang. Grattis! :D

Jag hade ju inte lagt 150k där o låst dom om jag inte hade råd o göra de;)
Har inte handlat av Rob innan hade jag gjort de kanske jag skulle slippa handpenningen.
Och ev prishöjningar får man bara ta de är dom tydliga med.
Sen hoppas jag ju verkligen inte den tas ur produktion men då får jag väl ta nån annan rolig klocka:rolleyes:
Ringde dom för några år sen innan stålpatek uppgången. Skulle ställa mig i kö på en 5712 samma sak då 20% handpenning.
Bangade på de och de ångrar jag ju nu såklart!
Detta är min Graal vill ha den från Ad inte begagnad eller gråhandel. Där kostar den oxå mer än va den skulle göra hos Rob även efter ev prishöjningar.
Det där lirar dåligt mot svensk (och europeisk) konsumentlagstiftning.

Tillbaka
Topp