Tror det där är 5227, 5127 och 5107 har crown guardsTror jag testat i butik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det där är 5227, 5127 och 5107 har crown guardsTror jag testat i butik.
Kan varmt rekommendera att göra en köpesannons.
Kan varmt rekommendera att göra en köpesannons.
Hur gick det?Huh. Fått höra att vissa Calatravamodeller tydligen har utgått ur sortiment. Bl.a en 5296 som jag har lagt handpenning på. Hur brukar det funka i såna fall, blir man erbjuden ersättarn? Som jag antar lär presenteras på Basel i mars..?
Den är väl handmålad. Därav ”handgjord” utseende.En review av min absoluta favorit från årets mässa. Gillar fonten som ser lite handgjord ut.
https://monochrome-watches.com/patek-philippe-calatrava-weekly-calendar-5212a-steel-review-price/
Nja. Fonten är baserad på en designers handstil. Herr Stern gillade skisserna o beslutade att produktionsversionen skulle se likadan utDen är väl handmålad. Därav ”handgjord” utseende.
#besvikenNja. Fonten är baserad på en designers handstil. Herr Stern gillade skisserna o beslutade att produktionsversionen skulle se likadan ut
Fin! Kan man få en wrist shot tro?Då var man tillbaka i tråden igen
ÅterkommerFin! Kan man få en wrist shot tro?
Snyggt! 3605? Exakt samma storlek på caset som 5738 fast med datum, min favorit bland Golden Ellipse efter 3738.Då var man tillbaka i tråden igen
Ja och nej.Nja. Fonten är baserad på en designers handstil. Herr Stern gillade skisserna o beslutade att produktionsversionen skulle se likadan ut
Typ det jag sa? Man hade gjort en skiss och sedan bestämde sig för att det skulle se ut som på skissen. Tampong eller inteJa och nej.
Den är ju inte handmålad på tavlan, däremot kan man ju se att det är ett handmålat original som man sedan gjort matrisen från för att kunna tampongtrycka tavlorna. Kolla in olika exemplar av varje bokstav så ser man att alla skiljer sig lite från varandra. Dvs det är ingen font.
Well, det här kan ju urarta till en rätt fånig diskussion. Men nej, det var kanske det du menade med du skrev något annat. Nåväl, vi verkar vara överens om hur den är gjord.Typ det jag sa? Man hade gjort en skiss och sedan bestämde sig för att det skulle se ut som på skissen. Tampong eller inte
Har sett någon på instagram "in the wild"Jag var ingen större beundrare av Jumbo modellen 5168G-010 när den släpptes och än mindre den gröna färgen men fasen vad den har växt hos mig sedan dess...
En gissning är väl att vare sig storleken eller färgen lär bli lika populär som 5167A-001 eller brorsan i blått 5168G-001 (vilket gör att drömmen fortfarande lever.)
Undrar när dessa börjar rulla ut ”in the wild”?
Ok, tyvärr har du förmodligen rätt...Har sett någon på instagram "in the wild"
Tror dock även denna kommer vara väldigt populär
Passar oförskämt bra på dig
Tackar! Den gör mig liiiite lyckligare.Passar oförskämt bra på dig
Mkt braTackar! Den gör mig liiiite lyckligare.
Dont be a pussy, just do it!tur att man är singel!
har funderat npgra gånger att sälja lite av lite mer klockor för att köpa en något dyrare tex PP eller AP men det känns som extrema pengar men man är ju jävligt sugen!