Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lw har aldrig sålt något billigtPatek Philippe - Aquanaut Travel time Tiffany på Luxury Watches
(OBS: är ej en seriös spekulant)
1 MSEK vill de ha
Låter väl orimligt dyrt eller?
https://luxurywatches.se/produkt/aquanaut-travel-time-tiffany/
Hehe sant, men känns som att de ligger ute för 500k på Chrono24...Lw har aldrig sålt något billigt
Vad tror ni om denna annonsen:
https://www.watchprosite.com/collec...ilippe-5712-1a-nautilus/712.1278586.10780246/
50 000 $ för en Patek 5712 från 2013 i bra skick.
Finns väl inga tiffany dials för 500?Hehe sant, men känns som att de ligger ute för 500k på Chrono24...
Skulle säga väldigt billigt.
För billigt om du frågar mig.
Helt rätt av dig, fel av mig. Det var en icke-Tiffany, läste fel på Chrono24.Finns väl inga tiffany dials för 500?
JaLäste någonstans att det eventuellt kan vara svårt att köpa ex en Aquanaut till listpris, är det samma typ av problem som för sportrolex på dessa?
Om du kollar på c24 så är begärt pris på aquanaut 50% över list typLäste någonstans att det eventuellt kan vara svårt att köpa ex en Aquanaut till listpris, är det samma typ av problem som för sportrolex på dessa?
Det är synd, en Aquanaut hade ju annars kunnat vara ett roligare alternativ till att stå på kölista.Om du kollar på c24 så är begärt pris på aquanaut 50% över list typ
Betydligt svårare att plocka en aqua till list än en sportrolex i stålLäste någonstans att det eventuellt kan vara svårt att köpa ex en Aquanaut till listpris, är det samma typ av problem som för sportrolex på dessa?
Slå ihop allt till en tråd som heter "Jag vill ha exakt samma saker som alla andra men jag fattar inte varför det är väntetid"Det är synd, en Aquanaut hade ju annars kunnat vara ett roligare alternativ till att stå på kölista.
Kanske läge att göra en "väntetid på PP"-tråd där man kan snyfta av sig?
Tips på vart man kan hitta PP listpriser?Betydligt svårare att plocka en aqua till list än en sportrolex i stål
Deras hemsida. Använd us-proxy så står list i usd. Alternativt ring en svensk ad och fråga så får du prisernaTips på vart man kan hitta PP listpriser?
Tack för tipset!Deras hemsida. Använd us-proxy så står list i usd. Alternativt ring en svensk ad och fråga så får du priserna
Riktigt snygg!Instegsklocka
Hej
Har aldrig ägt någon Patek tidigare och behöver er expertis.
Har ett erbjudande om att köpa en 5065( komplett och nyservad)
Vad skall man betala för en sådan?
Vad kostar en ny gummirem?
Tack på förhand och trevlig helg!
Nytt gummiband kostar runt 3000 och andrahandspriserna jag sett har varit allt mellan 150 - 250 kkr. Har inte kollat C24 men det bör ge en bra bild.
Kollade lite snabbt och insåg att mina uppgifter måste vara gamla och en hundring fel: det verkar vara 250 - 350 som gäller nu.Nytt gummiband kostar runt 3000 och andrahandspriserna jag sett har varit allt mellan 150 - 250 kkr. Har inte kollat C24 men det bör ge en bra bild.
Korrekt.
Hade inte bangat på en 5060/5066 om dom inte vore så satans dyra hehe.Korrekt.
Inte min klocka dock, men sitter som en dröm
Kan du inte bjuda på ett wristshot?Korrekt.
Inte min klocka dock, men sitter som en dröm