• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Svårt att sia om så klart.
Men jag tror att det blir 5711 som man gör något åt då det är den klassiska efterträdaren nu 40 år senare. Ungefär som AP gjorde med 15202 när de firade 40 år med RO.
Kanske en ram runt datumet på den blåa 5711 som en del andra Nautilus modeller har?
Sedan om det blir till Basel eller någit annat event vet man ju inte, men jag hoppas på Basel. Vill ju inte vänta för länge ;)
Självklart svårt att säga! Hoppas också på Basel men på 30 års firandet hände det på hösten, september om jag inte minns fel så tror tyvärr vi kan få se det nya släppet då också!

Den klockan är verkligen otroligt elegant! Jättefin!

Lekte själv lite med kameran idag och försökte mig på lite macro (inget bra objektiv eller så men ändå)
Börjar med min 5196a

IMG_0852.JPG
IMG_0865.JPG
IMG_0870.JPG
IMG_0872.JPG
IMG_0883.JPG
IMG_0893.JPG
IMG_0886.JPG
IMG_0913.JPG

Är i Bryssel och hittade denna, precis nyinkommen men redan såld. Lite konstigt att de låter fönstershoppare kladda på sålda klockor men kul för mig. Ref 5905P.
Ja hade jag köpt en klocka skulle jag inte vilja att någon annan kladdar på den.

Fast har själv fått prova sålda klockor hos AD i Sthlm i dyra segmentet :)

Tillbaka
Topp