• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

5524G var riktigt bra

image.jpeg
Den satt fint runt handleden.
Men 460k snyter man inte ur näsan.
 
Ja, säkert löjligt bra pris också. Vet du eller någon annan varför alla klockor är ställda på lördag 18 mars?
Ganska många av klockorna är mockups, ska vara riktiga verk i de men ej fungerande. Fråga mig inte varför men det vad de sa till mig. Om du tittar noggrant så märker man att alla krokodil armband inte är äkta, det förklarades med att det var mycket byråkrati om export / import av utrotningshotade djur.
EDIT: du ser nog inte på bilderna att det inte är äkta krokodil men man märkte det när man hade klockan i handen.
 
Ganska många av klockorna är mockups, ska vara riktiga verk i de men ej fungerande. Fråga mig inte varför men det vad de sa till mig. Om du tittar noggrant så märker man att alla krokodil armband inte är äkta, det förklarades med att det var mycket byråkrati om export / import av utrotningshotade djur.
EDIT: du ser nog inte på bilderna att det inte är äkta krokodil men man märkte det när man hade klockan i handen.
Alla är "mockups" av säkerhetsskäl.
 
Riktigt trevligt på diplomat idag! Så illa tvungen att efter idag ställa mig i kö för en 5711! Blir intressant att se vad nästa år har för släpp av nautilus iom 40 år! Ska försöka hålla mig från klockköp tills 5711an är min. Som student är inte mina medel obegränsade såklart men inom 2 år ska klockan sitta på min arm!
 
Riktigt trevligt på diplomat idag! Så illa tvungen att efter idag ställa mig i kö för en 5711! Blir intressant att se vad nästa år har för släpp av nautilus iom 40 år! Ska försöka hålla mig från klockköp tills 5711an är min. Som student är inte mina medel obegränsade såklart men inom 2 år ska klockan sitta på min arm!
Är kötiden 2 år?
 
Ja, funderar på att släppa min stålis för den eller för 5980.

Jag föll handlöst för den när jag först såg bilderna på den för kanske ett halvår sedan (Det var väl på Basel 2015 den kom?).
Tyvärr så vet jag att jag aldrig kommer ha råd med den, men hade jag kunnat så hade det varit "The One".
Balansen mellan rosé guld och den bruna tavlan är magisk.
 
Tillbaka
Topp