Den satt fint runt handleden.5524G var riktigt bra
![]()
Men 460k snyter man inte ur näsan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den satt fint runt handleden.5524G var riktigt bra
![]()
Den är väldigt cool, gillar den lättavlästa tavlan. 460k dock5524G var riktigt bra
![]()
5524G var riktigt bra
![]()
Kungligt! Ser ut att vara värt att bege sig dit.Några favoriter från Bo Bergrens event,
5980R
5711R
5205R
5905P
5905p är ju helt löjligt braNågra favoriter från Bo Bergrens event,
5980R
5711R
5205R
5905P
Ja, säkert löjligt bra pris också. Vet du eller någon annan varför alla klockor är ställda på lördag 18 mars?5905p är ju helt löjligt bra![]()
Ganska många av klockorna är mockups, ska vara riktiga verk i de men ej fungerande. Fråga mig inte varför men det vad de sa till mig. Om du tittar noggrant så märker man att alla krokodil armband inte är äkta, det förklarades med att det var mycket byråkrati om export / import av utrotningshotade djur.Ja, säkert löjligt bra pris också. Vet du eller någon annan varför alla klockor är ställda på lördag 18 mars?
Alla är "mockups" av säkerhetsskäl.Ganska många av klockorna är mockups, ska vara riktiga verk i de men ej fungerande. Fråga mig inte varför men det vad de sa till mig. Om du tittar noggrant så märker man att alla krokodil armband inte är äkta, det förklarades med att det var mycket byråkrati om export / import av utrotningshotade djur.
EDIT: du ser nog inte på bilderna att det inte är äkta krokodil men man märkte det när man hade klockan i handen.
OK, var inte säker på alla var det så vågade inte skriva det. Men låter som en rimlig förklaring.Alla är "mockups" av säkerhetsskäl.
Så pass alltså.Alla är "mockups" av säkerhetsskäl.
Nu har jag ju inte varit där men det känns ju jävligt b. Som att ha en konstutställning med kopior...Alla är "mockups" av säkerhetsskäl.
Som jag fick det förklarat är det endast någon del som saknas. Men visst lite b är det allt.Nu har jag ju inte varit där men det känns ju jävligt b. Som att ha en konstutställning med kopior...
Är kötiden 2 år?Riktigt trevligt på diplomat idag! Så illa tvungen att efter idag ställa mig i kö för en 5711! Blir intressant att se vad nästa år har för släpp av nautilus iom 40 år! Ska försöka hålla mig från klockköp tills 5711an är min. Som student är inte mina medel obegränsade såklart men inom 2 år ska klockan sitta på min arm!
Minst 2 år kan du nog räkna med. Har för mig att de sa på Rob att de får två klockor om året. (för en i stål, guld har kortare kötid)Är kötiden 2 år?
Gaaah... vad heter den där modellen?! Schnyyygg!Nu ska jag börja spara!!!
![]()
![]()
/j
Mycket fina klockor och ett mycket trevligt bemötande på bo Berggrens event på hotell diplomat.
Ha ha, 5524G och listar 460kGaaah... vad heter den där modellen?! Schnyyygg!
Hur stor uppleva den i verkligheten?Ha ha, 5524G och listar 460k
/j
Å herre jösses... Vanvettigt snygg i alla fall. Men till priset av en BMW 5-serie så känns det ju lite saftigt...Ha ha, 5524G och listar 460k
/j
Den är typ 42. Perfekt storlek för den klockan. Jag har tidigare haft en iwc flygare på 42 och det ärHur stor uppleva den i verkligheten?
Ja, funderar på att släppa min stålis för den eller för 5980.Så sanslöst jävla snygg den är alltså....... Helt sjukt!
Ja, funderar på att släppa min stålis för den eller för 5980.