• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Gammal bild men är en av mina favoriter så den får åka upp igen:)

image.jpeg
En ficktjuv med PP. Galet!!

Tycker de spelar i olika ligor, då 5167 ej finns på länk (i min värld) och 5711 endast med länk ;) Tycker båda är trevliga, helt klart. Båda bärs mycket bekvämt och är riktigt bra faktiskt.

image.jpeg
[
QUOTE="k0ltrasten, post: 1113176, member: 209"]Tycker de spelar i olika ligor, då 5167 ej finns på länk (i min värld) och 5711 endast med länk ;) Tycker båda är trevliga, helt klart. Båda bärs mycket bekvämt och är riktigt bra faktiskt.
När du blir vuxen kolis så kommer du inse storheten med länk på 5167. (Inte min hand eller bild)[/QUOTE]

Ska vara på gummi punkt.

Tack! Tänker mig att den skulle sitta perfekt på mina 16,5 fågelben till armar eller blir det en nästan klocka? Det är väl ändå den första referensen med eget tillverkat patek verk. Omöjligt och ännu dyrare att serva kanske?

Förstår inte varför jag klickar mig in i denna tråd lite då och då..
För mycket fint för att motstå köp-kliet i fingrarna länge till :)

Tillbaka
Topp