En ficktjuv med PP. Galet!!Gammal bild men är en av mina favoriter så den får åka upp igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En ficktjuv med PP. Galet!!Gammal bild men är en av mina favoriter så den får åka upp igen
Njae, det är en 5711Grym som fan! Är det 3800?
Riktigt bra, bärs riktigt fint (trots mina tunna handleder), 10 av 10.Vad tycker du om den?
Njae, det är en 5711
Riktigt bra, bärs riktigt fint (trots mina tunna handleder), 10 av 10.
Tycker de spelar i olika ligor, då 5167 ej finns på länk (i min värld) och 5711 endast med länk Tycker båda är trevliga, helt klart. Båda bärs mycket bekvämt och är riktigt bra faktiskt.Jag föredrar ju 5167 och det låter som om du föredrar 5711
När du blir vuxen Kolis så kommer du inse storheten med länk på 5167. (Inte min hand eller bild)Tycker de spelar i olika ligor, då 5167 ej finns på länk (i min värld) och 5711 endast med länk Tycker båda är trevliga, helt klart. Båda bärs mycket bekvämt och är riktigt bra faktiskt.
Tycker de spelar i olika ligor, då 5167 ej finns på länk (i min värld) och 5711 endast med länk Tycker båda är trevliga, helt klart. Båda bärs mycket bekvämt och är riktigt bra faktiskt.
När du blir vuxen kolis så kommer du inse storheten med länk på 5167. (Inte min hand eller bild)[/QUOTE][
QUOTE="k0ltrasten, post: 1113176, member: 209"]Tycker de spelar i olika ligor, då 5167 ej finns på länk (i min värld) och 5711 endast med länk Tycker båda är trevliga, helt klart. Båda bärs mycket bekvämt och är riktigt bra faktiskt.
Ska vara på gummi punkt.
Njae, det är en 5711
Jävligt bra är den hur som!
Ping @Omen har bådaNågon som har en 3800? Hade gärna sett hur den ser ut storleksmässigt.
Va fan! Har Omen en klockaffäer eller?
Säkert Phille, säkert!När du blir vuxen Kolis så kommer du inse storheten med länk på 5167. (Inte min hand eller bild)
Tack.Calatravan är verkligen 'the daddy' när det gäller dressare.
Den bruna tavlan är magisk.
Det svarta datumhjulet är mycket snyggt. Grädden på moset.
...och fasen vad dom drällt med fogmassan.
Någon som har en 3800? Hade gärna sett hur den ser ut storleksmässigt.
Patek-ad i Sverige servar dessa. KostarTack! Tänker mig att den skulle sitta perfekt på mina 16,5 fågelben till armar eller blir det en nästan klocka? Det är väl ändå den första referensen med eget tillverkat patek verk. Omöjligt och ännu dyrare att serva kanske?
Tack.
Inte fogmassa, lim till marmorbricka som är avsedd för div smyckesförvaring till hustrun, köp en... utmärkt vi klockfotografering!
http://www.rum21.se/shop?limit=219&funk=steg_tva&f=F121!Marmor
Oooh, den där skulle kunna få sitta på min arm. Ljusa tavlor FTW!
Kul! Gluttade bara bilder, googletranslate'ar senareTrevligt reportage!
http://www.tidssonen.no/2015/11/besok-hos-patek-philippe/
Om ni orkar med norska vill säga annars kan man alltid bara kika in och titta på bilderna
Ska man längta hem till att öppna posten??Diskret avsändare - då är det antingen från L Hagen import eller Patek!
Näe, det var inte från L Hagen.Ska man längta hem till att öppna posten??
/j