• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Calatrava
B537AAD4-8646-4557-98D4-3D03EC165C5E.jpeg
5196J

Holy moly... kommer bli sjukt intressant att se utvecklingen på denna Nautilus. Haha $52K list- nån som e sugen på att sätta ihop en betting pool där vi gissar vad första C24 listning kommer ligga på?

Tänkte först 1-1,5 men sedan räknade jag om till SEK och tyckte det var för ”lite” skillnad (sjukt nog) till den gröna tavlan. @PJZ

Personligen tycker jag mest att deras hajpande av 5711 börjar bli smaklöst. Tycker inte heller denna färg passar en 5711, även om jag såklart förstår att den kommer gå för enorma summor, och 1-2m usd säkert är helt ”rimligt”.

Senast ändrad:
Yikes....da far jag krypa till korset,for det trodde jag inte att konsensus var att prislappen skulle springa ivag 20-30X.
Grattis till den som har dessa pengar liggandes att spendera pa en klocka...

Sen bör man ta med i beaktande att det är Tiffany som väljer ut vilka som ska få köpa:

Thierry Stern:
“It may be a big problem. They (Tiffany) may not realize how difficult it’s going to be to choose the clients.”

Vilken är den billigaste Patekklockan man kan köpa? Känns som om priserna på Patek inte är lika öppna som Rolex och kan man köpa Patek till retail som ens har intresse för?

Bara jag som stör mig på valet (eller saknaden av) typsnitt baktill? Känns sådär på en klocka i den här prisklassen. Nu är jag kanske yrkesskadad och petig men ändå en detalj som inte bör förbises.

PP_5711_1A_018_DET-3666_RVB.jpg

Tillbaka
Topp