Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kallas inte Rolex OP turkosa för Tiffany dial?Var det Rolex som drog igång turkos-hajpen?
Kallas inte Rolex OP turkosa för Tiffany dial?
Var det Rolex som drog igång turkos-hajpen?
Inte mer än andra skrikiga färger.Känns som den färg på tavla ändå var rätt död innan nya OP?
Den lär ju dock få ett rätt saftigt andrahandsvärde i likhet med den olivgröna$52.000 och du lär ha handlat en del hos Tiffany för att få köpa en.
Fri artikel:
Patek Philippe brings back the 'holy grail' of watches for 170 lucky buyers
Patek Philippe will make 170 special versions of its most popular watch, the Nautilus Ref. 5711, as part of a partnership with Tiffany & Co.www.cnbc.com
Gissningsvis 4-5X MSRP.Holy moly... kommer bli sjukt intressant att se utvecklingen på denna Nautilus. Haha $52K list- nån som e sugen på att sätta ihop en betting pool där vi gissar vad första C24 listning kommer ligga på?
Kommer inte att räcka på långa vägar.Gissningsvis 4-5X MSRP.
Darikring ligger val Daytona Meteorite just nu?
Sa du gissar over 210KUSD?Kommer inte att räcka på långa vägar.
Sa du gissar over 210KUSD?
5x det, minst!Sa du gissar over 210KUSD?
Jag tänkte gissa nånstans mellan 1-1.5 miljoner USD! I linje med dig, typ... eller ah närmst alla gissningar här inne i allafall.Gissar på 2 milj USD
Jag drar en kvalificerad gissning på Mark WahlbergBlir spännande att se på vilka “offentliga” handleder de hamnar på Ed Sheeran och John Mayer kanske? Några andra?
Bara jag som stör mig på valet (eller saknaden av) typsnitt baktill? Känns sådär på en klocka i den här prisklassen. Nu är jag kanske yrkesskadad och petig men ändå en detalj som inte bör förbises.