Osäker om jag har senaste.. 59140$ @ChumpTime kan nog hjälpa dig med priset i kr.Hejsan.
Är det någon som vet butik pris för den Nautilus 5711/1r?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Osäker om jag har senaste.. 59140$ @ChumpTime kan nog hjälpa dig med priset i kr.Hejsan.
TackarOsäker om jag har senaste.. 59140$ @ChumpTime kan nog hjälpa dig med priset i kr.
Vet ej. Inte direkt relevant mtp tillgången.Hejsan.
Tackar kompisVet ej. Inte direkt relevant mtp tillgången.
(Runt 650kkr senast jag kollade i somras))
Tycker jag later valdigt rimligt med min lagstadiematte. 59X9X1.25=663750sekVet ej. Inte direkt relevant mtp tillgången.
(Runt 650kkr senast jag kollade i somras))
551.100kr är list i dagHejsan.
Tackar så mycket551.100kr är list i dag
Det var oforskamt billigt jamfort med USA.....551.100kr är list i dag
Ja jag vart själv förvånad måste jag säga.Det var oforskamt billigt jamfort med USA.....
Det var oforskamt billigt jamfort med USA.....
551.100kr är list i dag
Korrekt. Virrigt här, 551 är korrigerat ovan.måste ha snurrat till det isf. Men du nämner både 511 och 551?
Jag kanner mig sadar jattekrankt igen. Det ar sa orattvist att ni alltid ska ha det sa billigt!Lite priser på sport i sek så känns 551’ rimligt.
5711/1A - 314’
5711/1R - 551’
5167A - 201’
5167R - 380’
5168G - 408’
Väldigt trevligt dinkaTomten kom tidigt i år!
Vad kostar 5712?Lite priser på sport i sek så känns 551’ rimligt.
5711/1A - 314’
5711/1R - 551’
5167A - 201’
5167R - 380’
5168G - 408’
418.900Vad kostar 5712?
Och få man fråga vad 5726A med stållänk och den nya blå urtavlan kostar?418.900
Bara att jag sålde alldeles för billigtDet ryktas prishöjningar nästa vecka, någon som vet något?
468.500krOch få man fråga vad 5726A med stållänk och den nya blå urtavlan kostar?
Vill minnas att det är 275k list på denna ref. Har ej den exakta siffran där. Tror den är lite svår nu första åren då det år en ny referens. Därefter bör det inte vara en ”svår” ref att köpa längre fram. Kan även vara värt ringa runt och jaga om du inte har en specifik AD du köper av, kanske någon har den inne…Hej Patekvänner, någon som vet vad 6119G listar i sek?
Hur lätt/svårt är det att få tilldelning av denna modell via AD? Då tänker jag främst vitgulds modellen,
Tack
Tack då vet jag, testar det468.500kr
Vill minnas att det är 275k list på denna ref. Har ej den exakta siffran där. Tror den är lite svår nu första åren då det år en ny referens. Därefter bör det inte vara en ”svår” ref att köpa längre fram. Kan även vara värt ringa runt och jaga om du inte har en specifik AD du köper av, kanske någon har den inne…
Om du betalar marknadspris, Luxurywatches löser nog det åt dig.Går det att få tag på en 5711 i stål idag? Finns det någon butik i Sthlm där man kan skriva upp sig på listan och faktiskt få den?
Kort svarGår det att få tag på en 5711 i stål idag? Finns det någon butik i Sthlm där man kan skriva upp sig på listan och faktiskt få den?
så samma som alla andra då. Har inte kikat så mycket på patek tidigare förutom det man hittar hos handlare som LW men 1.5M för en 5711 känns ju som ett skämt idag.Kort svar
Nej om du menar till listpris. Till marknadspris kan du val ha 10st pa din arm imorgon om du vill
Langt svar
Ar ar du kand kund som spenderar minst sjusiffrigt arligen pa juveler och annat krafs sa finns det sakert mojlighet for dig. Men da behovde du inte fraga har
Varfor det?så samma som alla andra då. Har inte kikat så mycket på patek tidigare förutom det man hittar hos handlare som LW men 1.5M för en 5711 känns ju som ett skämt idag.
Första gången jag kikade på 5711 var 2014, då gick den för 250k. Ett kap idag såklart. Även om den går upp till 2M imorgon så är det i min värld alldeles för mycket pengar som ligger investerade i ett konststycke som ger mig samma glädje som en VC, AP eller något annat. Då lägger jag hellre pengarna på något annat. Av den anledningen så tycker jag att det är för högt.Varfor det?
1.5M SEK idag kanske ar 2M imorgon. Det som kanns dyrt for dig&mig ar fyndpris for nagon annan. Vi ar bara fel kunder for dessa saljare.