Den har ju långa bandhorn, så upplevs nog lite större.
Om du är galen eller ej vill jag inte spekulera i
Man måste nog vara liiiite galen för att gilla mekaniska klockor år 2022.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har ju långa bandhorn, så upplevs nog lite större.
Om du är galen eller ej vill jag inte spekulera i
Visst är jag inte galen och 5196 bärs större än 37mm?
Håller helt med. Tex trycker iaf jag att den bärs större än Lange Saxonia Thin som också är 37.
Din ?Skönhet.
älskar den där, så fin
Vet inte om alla hänger med på den referensen, den fungerar ju inte lika bra för det i verklighetenBankrånarcalatrava som vill vara en Piaget, men snygg!
Är det någon som har koll på vad listpriset i Sverige är på 6119r?
5712r skojar man inte bortAlright, nu kom nya referensen
Bra uppdateringar, dock så tycker jag fortfarande att datumskivan ska vara i ton med tavlan.Initial reaktiion:
Gilllar microjustering på nya låset.
Gillar fonten på datumet.
Bra uppdateringar, dock så tycker jag fortfarande att datumskivan ska vara i ton med tavlan.
Kanske men då måste siffrorna vara vita, annars får den sämre läsbarhet.Bra uppdateringar, dock så tycker jag fortfarande att datumskivan ska vara i ton med tavlan.
Och jag håller inte med.
Finns på tredje generationens VC overseas också. Praktiskt.Kul justering i låset, kände inte till denna variant som verkar vara friktionslåst? Dvs bara dra eller trycka för att justera länken. Säkert ingen nyhet för Pateknördar men jag lärde mig något nytt. Bild från gamla damnautilus:
Samma som i att man bara drar i den för att expandera länken?Finns på tredje generationens VC overseas också. Praktiskt.