Trema
Basic
De har höjt ganska aggressivt sistaOj har den gått upp så mkt i list?
året! En Aquanaut 5168G kostade i december 2021 408 tkr, idag kostar den ca 530’
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De har höjt ganska aggressivt sistaOj har den gått upp så mkt i list?
Vad är höjningen i euro? Antar att mycket bara är den kassa svenska kronan….De har höjt ganska aggressivt sista
året! En Aquanaut 5168G kostade i december 2021 408 tkr, idag kostar den ca 530’
Ca 340 tkr
Kommer i majHörde ett rykte om att Patek ska öppna butik i Stockholm!? Någon här på forumet som vet mer om detta?
Hur blir det med AD, kommer deras försäljning strypas? Likt Omega.Kommer i maj
Kommer i maj
Mittemot Paneraibutiken, vilket blir ett halvdant svar till @P-vaktenSpännande! Vilken adress?
Ok! Tack så mycket för svar.Mittemot Paneraibutiken, vilket blir ett halvdant svar till @P-vakten
Hörde ett rykte om att Patek ska öppna butik i Stockholm!? Någon här på forumet som vet mer om detta?
Mkt bra svarAlltså om vi ska gå in på teknikaliteter så är det ju inte Patek som ska öppna butiken utan en AD som ska ha en dedikerad butik men det säger sig kanske självt.
Vilken ad?Alltså om vi ska gå in på teknikaliteter så är det ju inte Patek som ska öppna butiken utan en AD som ska ha en dedikerad butik men det säger sig kanske självt.
Kan det vara Watches of Switzerland?Vilken ad?
AD för Rolex också då ?Kan det vara Watches of Switzerland?
Nej, det tror jag inte. Omega-butiken drivs också av Watches of Switzerland, men enbart med Omega då. Tror det är samma med Breitling-butiken.AD för Rolex också då ?
BosseVilken ad?
Vet du det eller gissar du?
Vet du det eller gissar du?
Trenden verkar gå mot att de stora klockhusen öppnar egna Boutiques och samtidigt drar ner på antalet återförsäljare. Om Patek skulle resonera på samma sätt så har vi ju två återförsäljare nära varandra i samma stad.
Om Patek skulle anse att det räcker med en återförsäljare i Stockholm, vem tror ni då skulle ha störst chans att bli kvar och varför?
JaMen vad innebär detta för RobE, tappar de AF?
Ouch... vet de om det? Min SA har inte nämnt något om det... väntar på två klockor....
Ouch... vet de om det? Min SA har inte nämnt något om det... väntar på två klockor....
Så himla tråkigt! Jag antar att inte Patek då bryr sig om att RobE har beställningar som inte kommer kunna levereras....Vet jag om det så är jag säker på att dom vet det.
Förlorar AD status vid årets slut är vad jag fått höra.
Beror nog helt på AD i fråga om dom veta vilka bitar dom har allokerade till i år.Så himla tråkigt! Jag antar att inte Patek då bryr sig om att RobE har beställningar som inte kommer kunna levereras....