Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här. Undrar hur länge Rolex och Tudor stannar när Patek försvinner. Känns som att de måste få in nya roliga märken eller tänka om helt så inte konken kommer och knackar på dörren om ett par årOckså hört från säkra källor att Rob blir av med Patek
Ja den frågan har ju varit upp tidigare och att Rob B. inte återbetalar handpenningen. Ska bli intressant att följa utvecklingen.Undrar hur mycket handpenning RobE måste betala tillbaka då?! Låter ju som att de ofta tar handpenning på klockor och här lär det bli svårt att leverera.
Men det är väl om man själv väljer att inte ta ut erbjuden klocka?! Om AD i detta fall inte klarar av att leverera lär de bli tvungna att betala tillbaka! Undrar mest hur mycket det kan röra sig om?! Kan ju påverka kassaflödet relativt betydande beroende på hur optimistiska de varit…Ja den frågan har ju varit upp tidigare och att Rob B. inte återbetalar handpenningen. Ska bli intressant att följa utvecklingen.
Jag utgår helt från att de sköter det snyggt! Jag tycker RobE alltid varit grymt proffsiga och smidiga! Men handpenningen är ju inte problemet som jag ser det, jag har ju gått och drömt och nästan räknat dagar innan dessa underbara Pateks ska komma, och nu kommer detta....Men det är väl om man själv väljer att inte ta ut erbjuden klocka?! Om AD i detta fall inte klarar av att leverera lär de bli tvungna att betala tillbaka! Undrar mest hur mycket det kan röra sig om?! Kan ju påverka kassaflödet relativt betydande beroende på hur optimistiska de varit…
Tror det är ganska bekräftat som tidigare skribenter skrivit om… dock återstår det att se när detta sker. Är det något som vet?Har någon fått det bekräftat av Rob E. att de kommer förlora auktorisationen för Patek? Eller är det bara rykten från andra?
ÅrsskiftetTror det är ganska bekräftat som tidigare skribenter skrivit om… dock återstår det att se när detta sker. Är det något som vet?
Priserna går ju tydligen ner, så den här kanske?Överväger att köpa en vintage Calatrava.
Vad ska man kolla efter?
Priserna går ju tydligen ner, så den här kanske?
The Imperial Patek Philippe: Aisin-Gioro Puyi's Wristwatch And Other Historically Important Artefacts Once Belonging to the Last Emperor of the Qing Dynasty
Phillips in Association with Bacs & Russo is honored to announce the unveiling of several artefacts once belonging to Aisin-Giro Puyi, the last Emperor of the Qing dynasty, at the opening of Phillips’ new Asia headquarters in Hong Kong’s West Kowloon Cultural District.www.phillips.com
Men wow riktig dröm klocka dära!5167a
Kan ju inte påstå man är någon mästerfotograf direkt men tyckte de blev helt okej. Tavlan skönhet är svårt att fånga
Nu har inte jag läst på så himla noggrant men Perezcope (stavning?) är INTE särskilt imponerad. Enligt honom är det något väldigt fishy med just den där klockan… Som sagt, jag har inte läst på så noga men när Perez går igång är det väl oftast legitimt?! Dvs han har rätt??Spännande läsning om en raritet.
In-Depth: The Full Story Of How Jay-Z Came To Subtly Flex One Of Patek’s Rarest Vintage Pieces
The rapper and collector has recently been seen wearing a Patek Philippe 2499, one of the world's most coveted watches. Getting it in his hands was 43 years in the making.www.hodinkee.com
Litar inte på den människan iofs, men det hela känns lite irrelevant då klockan är såpass ful?Nu har inte jag läst på så himla noggrant men Perezcope (stavning?) är INTE särskilt imponerad. Enligt honom är det något väldigt fishy med just den där klockan… Som sagt, jag har inte läst på så noga men när Perez går igång är det väl oftast legitimt?! Dvs han har rätt??
Om Patek väljer att ta tillbaka klockan och återställa den till sitt ursprung är det väl inget fishy?Nu har inte jag läst på så himla noggrant men Perezcope (stavning?) är INTE särskilt imponerad. Enligt honom är det något väldigt fishy med just den där klockan… Som sagt, jag har inte läst på så noga men när Perez går igång är det väl oftast legitimt?! Dvs han har rätt??
Återigen en sån där klocka som är så ful att den blir kool.Litar inte på den människan iofs, men det hela känns lite irrelevant då klockan är såpass ful?
Snarare ”kool” för att den är så dyr. Köp en ellipse med lika ful länk. Billigt.Återigen en sån där klocka som är så ful att den blir kool.
Någon som vet vad den kostar?Intressant att de väljer att använda sig av den gamla taveldesignen men med integrerat gummi.
Kanske är ute och cyklar, men dammodellerna verkar köra på den tavelstrukturen..
CHF 64,000 (5968R); CHF 52,000 (5261R); CHF 45,500 (5268/200R)Någon som vet vad den kostar?
Med risk för OT, varför litar du inte på honom? Han har ju pekat ut väldigt mycket fuffens hos de stora auktionshusen. Visst att han kanske är lite rättshaveristisk i sin retorik, men har han fel i sak?Litar inte på den människan iofs, men det hela känns lite irrelevant då klockan är såpass ful?
5970
Någon som vet vilken ref denna är? 5270 är lik men skiljer sig ändå...
Tackar! Tror jag är kär
Gissar att det är Platinum? Eller är det WG?
Någon som vet vilken ref denna är? 5270 är lik men skiljer sig ändå...