• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Baserar du mycket till listningar på chrono24? Alla handlare som postar där har inte klockan själva dvs samma klocka kan vara listad av 10 handlare. Men ja, det flippas och tur är väl det.
Ja, det tänkte jag. Men konstigt är det, om flera handlarna annonserar samma klocka med rejäl vinst och ingen av dom ens har den
i sin ägo, men litar på att en dyker upp någonsin från någonstans att sälja till en köparkanditat.

IMG_2922.jpeg

Den omtalade kuben ....

1000003958.jpg
1000003957.jpg

Kul! Hur upplevs den på armen?
När jag såg denna första gången så tänkte jag som många andra att ”Vaffan…” typ. Men jag måste säga att den växte i mina ögon efter nån vecka. Särskilt denna i platina hade jag inte tackat nej till! Sannolikt för stor för min handled dock, och oavsett vilket så förblir det en fantasi för min del.

Kul! Hur upplevs den på armen?
När jag såg denna första gången så tänkte jag som många andra att ”Vaffan…” typ. Men jag måste säga att den växte i mina ögon efter nån vecka. Särskilt denna i platina hade jag inte tackat nej till! Sannolikt för stor för min handled dock, och oavsett vilket så förblir det en fantasi för min del.
Kul du såg det var platinum.
Det gjorde inte jag utan fick lära mig hur man enkelt avgör.

Som du ser ovan var det ett stort Meh från min sida.
Hade för samma pengar köpt en Daytona utan baguetter alla dar i veckan över denna.

Bisarrt dålig men i linje med hela släppet… Vem godkänner den här skiten? Kul att läsa kommentarerna på Instagram, men alla är såklart haters för att de ej har en Patek och aldrig kommer ha en heller. Eller…
Jag är förvisso inte stormförtjust i modellen men den är inte ämnad för mig så det är fine. Men jag är också ännu mer förundrad över själva releasen och kommunikationen. Det känns så oerhört långt ifrån vad de varit och är. Det ska bli intressant att se vart det tar vägen härifrån.

Tillbaka
Topp