Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! 5905P?
Du får nog gå en kurs hos @botvidsson för den bilden var inte direkt säljande.Är lite sugen på en 5205R men tycker nästan att den ljusa tavlan är vassare. Har i för sig inte sett den ljusa tavlan IRL.
Bild stulen från the internetzzzz.
![]()
ful men cool5975G is on fire!!!
Va säger du!!??ful men cool
Att tavlan är fan för grötig! Sjukt häftigt med mekaniken och hela den biten men...njäeh.Va säger du!!??
Grym! den där kan jag tänka mig!
Grym! den där kan jag tänka mig!
![]()
Mot svarta
![]()
Nja. Bättre med svart.Ljusare bild
![]()
Jo kanske men lite kul med variationNja. Bättre med svart.
Jag skulle verkligen vilja se den IRL, lite sugen självFortsätter med brunt
![]()
Fortsätter med brunt
![]()
Funkar bra tycker jag. Men håller nog med @k0ltrasten om att svart nog är bättre..Ljusare bild
![]()
Inte så konstigt att han föredrar svart.Funkar bra tycker jag. Men håller nog med @k0ltrasten om att svart nog är bättre..
Det har ju lyfts endel kritik mot Pateks Service på Rolexforum, kan du inte berätta om din upplevelse?My baby is back in town
![]()