Så jävla bra!Äntligen får man posta i den här tråden. Ramlade in i torsdags... 5980. Bra första Patek tycker jag. Lättare att välja 50-årsklocka nu.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla bra!Äntligen får man posta i den här tråden. Ramlade in i torsdags... 5980. Bra första Patek tycker jag. Lättare att välja 50-årsklocka nu.
![]()
Äntligen får man posta i den här tråden. Ramlade in i torsdags... 5980. Bra första Patek tycker jag. Lättare att välja 50-årsklocka nu.
![]()
Booooooom!Äntligen får man posta i den här tråden. Ramlade in i torsdags... 5980. Bra första Patek tycker jag. Lättare att välja 50-årsklocka nu.
![]()
Äntligen får man posta i den här tråden. Ramlade in i torsdags... 5980. Bra första Patek tycker jag. Lättare att välja 50-årsklocka nu.
![]()
Den är du värd. Grattis!Äntligen får man posta i den här tråden. Ramlade in i torsdags... 5980. Bra första Patek tycker jag. Lättare att välja 50-årsklocka nu.
![]()
![]()
![]()
Nu har du ägt den ett tag, hur står den sig mot natilus?Dubbelpostar från dagens klocka med då, vackert med julgranen i bakgrunden
![]()
Nu har du ägt den ett tag, hur står den sig mot natilus?
Min favoritkombo.
![]()
Mkt bra...5711:an är fin!Min favoritkombo.
![]()
Enda som slår högre är väl sandaler med strumpor plus Patek.Crocs och Patek är en klassisk kombination.
Eller träbonnar (trätofflor) och Patek. Återkommer med den kombon imorgon.Enda som slår högre är väl sandaler med strumpor plus Patek.
Fan vad grym. Stort grattis!Äntligen får man posta i den här tråden. Ramlade in i torsdags... 5980. Bra första Patek tycker jag. Lättare att välja 50-årsklocka nu.
![]()
Blå skjorta kombon är vass!Min favoritkombo.
![]()
En sådan med keramisk ring vore praktiskt.
![]()
Praktiskt i all ära, dock inte så elegant.
Nej.Perfekt. Patek vet vad de sysslar med oavsett ref..
5711P
Mitten 2499j höger 3970p, vänster är jag lite osäker om det är 2497 eller 2438 beroende på caseback.
Vilken var den till vänster?
Sick, måste ligga på 5+mil? Säljer ni den eller tillhör den en kund?