• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Många tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
image.jpeg

3800

Med för mycket fritid (jobbar hemma idag) och ljust och fint ljust väder så fick jag inspiration att ta några bilder på en klock-ormgrupp..
En sport, en dress och en kronograf. Ganska nöjd :)
image.jpeg

image.jpeg
Intressant att se vad som händer med priserna på 5170g (vit tavla) nu när den slutar tillverkas! Kan inte ha gjorts så många ex under de här 2 åren.

Intressant att se vad som händer med priserna på 5170g (vit tavla) nu när den slutar tillverkas! Kan inte ha gjorts så många ex under de här 2 åren.

Jag såg det idag!
Måste säga att jag blev både glad och överraskad.
Inte för att jag köpt i spekulations syfte men det är klart att det är roligt att äga en modell som kommer att vara ganska ovanlig.
5170J tillverkades väl i 4-5 år så 2 år för G med vit tavla känns väldigt kort.
Spännande att se om de bereder plats för R och P?

Jag såg det idag!
Inte för att jag köpt i spekulations syfte men det är klart att det är roligt att äga en modell som kommer att vara ganska ovanlig.
Tänk en 5170P med blå tavla:)

Jag såg det idag!
Ja det känns väldigt kort även för PP standard! P känns ju som en instant classic, hoppas de bara har kvar pulsation!

Tillbaka
Topp