Sick, måste ligga på 5+mil? Säljer ni den eller tillhör den en kund?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sick, måste ligga på 5+mil? Säljer ni den eller tillhör den en kund?
Där satt den!!!!! Vilken snygging.Många tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
![]()
3800
Tackar! Känns verkligen otroligt bra!!Där satt den!!!!! Vilken snygging.
Välkommen i klubben.
/j
Många tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
![]()
3800
Stort grattis!Många tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
![]()
3800
Ja, väldigt länge.....men jakten är rolig och detta kändes rätt på många sätt!!Stort grattis!
Den har du suktat efter länge, bra val!![]()
Vacker värre, stort grattis!!Många tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
![]()
3800
Många tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
![]()
3800
![]()
3800
Stort tackHelt fantastisk! Sitter perfekt, grattis![]()
Massor av grattis! Sitter som en smäckMånga tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
![]()
3800
Mkt vacker, grattis och välkommen i gänget!Många tycker att den är något för liten i specen och de får dom gärna göra…jag tycker den är väldigt bra och det är det som räknas.
![]()
3800
Nu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
Über bra är den, vill ha!Nu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
Tackar, en av fördelarna med att vara vuxen. Att man kan välja sina julklappar själv. Nackdelen är att ingen annan betalar för domUnderbar! Riktigt stort grattis till en fantastisk julklapp![]()
Nu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
Underbar klocka, ett stort grattis.Nu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
Feeeeeeet, grattis till den!!!!Nu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
![]()
Grattis och välkommen till familjen!Nu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
Stort grattis, riktigt braNu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
Intressant att se vad som händer med priserna på 5170g (vit tavla) nu när den slutar tillverkas! Kan inte ha gjorts så många ex under de här 2 åren.Med för mycket fritid (jobbar hemma idag) och ljust och fint ljust väder så fick jag inspiration att ta några bilder på en klock-ormgrupp..
En sport, en dress och en kronograf. Ganska nöjd
![]()
![]()
Intressant att se vad som händer med priserna på 5170g (vit tavla) nu när den slutar tillverkas! Kan inte ha gjorts så många ex under de här 2 åren.
Tänk en 5170P med blå tavlaJag såg det idag!
Måste säga att jag blev både glad och överraskad.
Inte för att jag köpt i spekulations syfte men det är klart att det är roligt att äga en modell som kommer att vara ganska ovanlig.
5170J tillverkades väl i 4-5 år så 2 år för G med vit tavla känns väldigt kort.
Spännande att se om de bereder plats för R och P?
Fantastiskt fin, den har allt den vanliga aquanauten saknar!Nu har jag äntligen tagit steget in i Patek-familjen. Fick min 5164 idag. En i mitt tycke helt perfekt kombination av sport och elegans.
![]()
Ja det känns väldigt kort även för PP standard! P känns ju som en instant classic, hoppas de bara har kvar pulsation!Jag såg det idag!
Måste säga att jag blev både glad och överraskad.
Inte för att jag köpt i spekulations syfte men det är klart att det är roligt att äga en modell som kommer att vara ganska ovanlig.
5170J tillverkades väl i 4-5 år så 2 år för G med vit tavla känns väldigt kort.
Spännande att se om de bereder plats för R och P?