Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte du din ny?Sen jag köpte min för lite mer än ett år sen har den höjts typ 50 tusen i nypris![]()
Bra val, både av armbandsur och drivningPå väg till Trysil...
![]()
ja, köper alltid nyttKöpte du din ny?
Det låter bra men, CHF har gått upp kraftigt sen du köpte och det spelar säkert roll.ja, köper alltid nytt
Absolut men just förra året höjde Patek priserna mer än ex Rolex, omega osvDet låter bra men, CHF har gått upp kraftigt sen du köpte och det spelar säkert roll.
![]()
Ingen annan som sett sammanställning av PP-urs värdeförändring över tiden?
Fler exempel?
Hur lång tid tog det för dig att få brev + tidning?Låg en trevlig överraskning i brevlådan idag!
![]()
Det tar svinlång tid, jag skulle säga allt från 1 till 6 månaderHur lång tid tog det för dig att få brev + tidning?![]()
Hur lång tid tog det för dig att få brev + tidning?![]()
Det tar svinlång tid, jag skulle säga allt från 1 till 6 månader
Varför står det EMAIL på 5370 vid kl 6?
Från Hodinkee:Varför står det EMAIL på 5370 vid kl 6?
![]()
5726? vad landar den på?Finns för omgående leverans i Köpenhamn.
Som hemma - 410'...5726? vad landar den på?
Skitsnygg. Ännu bättre med vit tavla.Finns för omgående leverans i Köpenhamn.
Jag har kollat runt lite själv o hittade denna: http://www.abp-paris.com/watchbands_watch_straps_patek_philippe.htmlÄr det någon som vet om det finns någon tillverkare av läderband som tagit fram ett som passar till Aquanauten? Jag är lite sugen på att testa den på ett svart crocko eller liknande men vill ha kvar original spännet.
Från Hodinkee:
"Overall, the elegant, fluidly-designed Breguet numerals and clean, well-proportioned Arabic numerals on the tachymeter scale and sub-dials work harmoniously together. Beneath the 6 o'clock numeral, the French word "EMAIL" (ENAMEL) is printed in white – to nix any possible confusion about the labor-intensive process used to craft this dial."
https://www.hodinkee.com/articles/the-patek-philippe-5370-split-seconds-chronograph
Perfektion i en bild!Oroväckande nöjd med min 5711r
![]()
Tackar!Perfektion i en bild!
Ett nyinköp!? Fantastiskt finOroväckande nöjd med min 5711r
![]()
Tack, jag köpte den ny för c:a 2-mån sedanEtt nyinköp!? Fantastiskt fin!
Oroväckande nöjd med min 5711r
![]()
SmaskOroväckande nöjd med min 5711r
![]()
Jag hade flytet att få tag på detta ex utan väntetid, hur det ser ut med lev idag vågar jag dock inte uttala mig omHur var väntetiden, kan man få en sådan relativt omgående eller är det månaders väntetid?
Går att få tag på utan väntetid om man handlar på rätt ställeJag hade flytet att få tag på detta ex utan väntetid, hur det ser ut med lev idag vågar jag dock inte uttala mig om![]()