Har haft 5065 i över 15 år men det är kanske inte den du tänkter på? Spännet ser ganska repigt ut på den iaf men inte så att det stör.Ni som har haft en Aquanaut ett tag. Hur ser ert spänne ut? Känns som att det får sjukt mycket stryk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft 5065 i över 15 år men det är kanske inte den du tänkter på? Spännet ser ganska repigt ut på den iaf men inte så att det stör.Ni som har haft en Aquanaut ett tag. Hur ser ert spänne ut? Känns som att det får sjukt mycket stryk.
Känslan?Låg en trevlig överraskning i brevlådan idag!
![]()
Känslan?![]()
Låg en trevlig överraskning i brevlådan idag!
![]()
Oh-my-gawd!
Är den vattentät? Skulle nämligen bli mycket dräggel på den om den satt på min arm..
![]()
![]()
Inne på Patek butik i Bangkok igår och gottade mig lite![]()
Kan inte annat än instämma, den länken är inte braDen länken är så hemskt!
Vad är det med Patek och deras länkar? Det är endast Nautilus som har en snygg länk, resten är ju groteska.
Den ser väldigt elegant ut!5167 är bra, men 5711 är bättre.
![]()
Kan tyvärr inte annat än hålla med, har du sett länken till 5065? Bedrövlig... för att inte tala om 5085.Den länken är så hemskt!
Vad är det med Patek och deras länkar? Det är endast Nautilus som har en snygg länk, resten är ju groteska.
Kan tyvärr inte annat än hålla med, har du sett länken till 5065? Bedrövlig... för att inte tala om 5085.
Den vita Nautilusen är riktigt snygg. 5726, va?
Är i Schweiz och firar nyår. Tog tillfället i akt att besöka den lokala AD:nmed frugan och klämma lite på godiset .![]()
![]()
![]()
![]()
snubben bakom disken bar själv en vintage dwellerFickäven smaka på lite nyheter men den fick tyvärr inte lämna plasten men fick ta en bild "for my blog" (KS)
Gickinte hem tomhänt fick med mig en schysst bok helt gratis, vet inte om detta hör till det normala men blev väldigt positivt överraskad och kan tipsa om Maissen om ni har vägarna förbi Klosters.![]()
Fint ska det va, själv kör jag billig mat o gin klockaMot hummersoppa och oxfile!
Gott slut
![]()
Fin* nämnde jag att jag var packad också?Fint ska det va, själv kör jag billig mat o gin klocka
![]()
Fin* nämnde jag att jag var packad också?
Haha, tyckte det var lite märkligt att du hade en dedikerad gin klocka![]()
Sen jag köpte min för lite mer än ett år sen har den höjts typ 50 tusen i nyprisHär kommer en fråga om prisutveckling på Patek.
Har sökt en del efter sammanställningar på hur t ex 5712 utvecklats i pris över åren men inte hittat något. Kikar man på Chrono24 så verkar de prisbeständiga. Vad är er uppfattning? Har ni fakta? Tack för svar.