• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Låg en trevlig överraskning i brevlådan idag! :)

image.jpeg

DSC_1215.JPG
DSC_1208.JPG
Är i Schweiz och firar nyår. Tog tillfället i akt att besöka den lokala AD:nmed frugan och klämma lite på godiset .
DSC_1199.JPG

DSC_1201.JPG
DSC_1205.JPG

snubben bakom disken bar själv en vintage dweller
DSC_1206.JPG
Fickäven smaka på lite nyheter men den fick tyvärr inte lämna plasten men fick ta en bild "for my blog" (KS)
DSC_1210.JPG
Gickinte hem tomhänt fick med mig en schysst bok helt gratis, vet inte om detta hör till det normala men blev väldigt positivt överraskad och kan tipsa om Maissen om ni har vägarna förbi Klosters.

DSC_1215.JPG
DSC_1208.JPG
Är i Schweiz och firar nyår. Tog tillfället i akt att besöka den lokala AD:nmed frugan och klämma lite på godiset .
DSC_1199.JPG

DSC_1201.JPG
DSC_1205.JPG

snubben bakom disken bar själv en vintage dweller
DSC_1206.JPG
Fickäven smaka på lite nyheter men den fick tyvärr inte lämna plasten men fick ta en bild "for my blog" (KS)
DSC_1210.JPG
Gickinte hem tomhänt fick med mig en schysst bok helt gratis, vet inte om detta hör till det normala men blev väldigt positivt överraskad och kan tipsa om Maissen om ni har vägarna förbi Klosters.
Den vita Nautilusen är riktigt snygg. 5726, va?

Här kommer en fråga om prisutveckling på Patek.
Har sökt en del efter sammanställningar på hur t ex 5712 utvecklats i pris över åren men inte hittat något. Kikar man på Chrono24 så verkar de prisbeständiga. Vad är er uppfattning? Har ni fakta? Tack för svar.

Här kommer en fråga om prisutveckling på Patek.
Har sökt en del efter sammanställningar på hur t ex 5712 utvecklats i pris över åren men inte hittat något. Kikar man på Chrono24 så verkar de prisbeständiga. Vad är er uppfattning? Har ni fakta? Tack för svar.
Sen jag köpte min för lite mer än ett år sen har den höjts typ 50 tusen i nypris:)

Tillbaka
Topp