Jag förstår precis, låt det bara inte gå överstyr ;-)Oroväckande nöjd med min 5711r
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår precis, låt det bara inte gå överstyr ;-)Oroväckande nöjd med min 5711r
![]()
You will find this information on your magazine letter and mailing labelSitter och ska regga mig på PP:s hemsidan men förstår inte vad "My customer ID number" är. Någon som har koll?
https://www.patek.com/en/client-service/owner-registration
helt otrolig komboEn trevlig syskonskara, rosé, stål och TT.
![]()
Läckert verkligen, grattis!En trevlig syskonskara, rosé, stål och TT.
![]()
Man kan ju skriva upp sig på en "lista"Hur var väntetiden, kan man få en sådan relativt omgående eller är det månaders väntetid?
Hur tycker du storlekarna bärs? Vilken sitter bäst?En trevlig syskonskara, rosé, stål och TT.
![]()
Till mina små handleder sitter helt klart 3800 bäst men 5711:an är inte långt efter.Hur tycker du storlekarna bärs? Vilken sitter bäst?
Oroväckande nöjd med min 5711r
![]()
Fick en liten tår i ögat så vacker den är. Vad är det för skit på övre högra luggen?
Fick en liten tår i ögat så vacker den är. Vad är det för skit på övre högra luggen?
Göder på tråden lite till men en Calatrava ref:3425 från-73
![]()
Väldig fina proportioner på 3800 tycker jag!En trevlig syskonskara, rosé, stål och TT.
![]()
Det finns och har funnits flera Annual Calender men jag antar att du menar 5035 då det är den du har på bild. Jag har en 5035J (se bilder högre upp i tråden) och gillar modellen skarpt med den reservationen att tavlan kanske inte är superlättläst med vita visare mot vit bakgrund. Ett mycket bra köp tycker jag. Laddar du på nån hundring har du den större modellen som ersatte 5035 (kommer inte ihåg ref utantill) men jag tycker helt ärligt att 5035 har en perfekt klassisk Patek-storlek.Någon som har erfarenhet kring annual calendar? Om ni har får ni gärna skriva en rad då detta troligen blir nästa inköp
Avundsjuk får man vara men inte missunsam tycker jagBlir aldrig avundsjuk men det är nära när jag kikar i denna tråd...Stort grattis alla! Ser fram emot min första post i denna tråd, som lär vara en WG Calatrava även om det är förskräckligt långt till dess... Men den som väntar på ngt gott
![]()
Mkt bra!Ett par bilder på min nya beater
![]()
![]()
Trevligt! Gratulerar!Ett par bilder på min nya beater
![]()
![]()
Tack!Trevligt! Gratulerar!
Fet!Ett par bilder på min nya beater
![]()
![]()
Riktigt fin den där! Dubbelgrattis!