• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Oroväckande nöjd med min 5711r :)
2016-01-08 11.33.19.jpg
Jag förstår precis, låt det bara inte gå överstyr ;-)

Någon som har erfarenhet kring annual calendar? Om ni har får ni gärna skriva en rad då detta troligen blir nästa inköp

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    52.7 KB · Visningar: 114
Någon som har erfarenhet kring annual calendar? Om ni har får ni gärna skriva en rad då detta troligen blir nästa inköp
Det finns och har funnits flera Annual Calender men jag antar att du menar 5035 då det är den du har på bild. Jag har en 5035J (se bilder högre upp i tråden) och gillar modellen skarpt med den reservationen att tavlan kanske inte är superlättläst med vita visare mot vit bakgrund. Ett mycket bra köp tycker jag. Laddar du på nån hundring har du den större modellen som ersatte 5035 (kommer inte ihåg ref utantill) men jag tycker helt ärligt att 5035 har en perfekt klassisk Patek-storlek.

Jag har min på viklås som är rejält mycket dyrare och tämligen obekvämt, men snyggare med Calatrava-korset som om du vill spara några kronor och ha en bekvämare klocka kör du på standardlåset.

Om du har möjlighet kan du kolla på R (istället för den vanligare J) som jag tycker är mycket elegant.

Tillbaka
Topp