Stiligt som f-n, grattis!Äntligen får man posta bild i denna tråd.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt som f-n, grattis!Äntligen får man posta bild i denna tråd.
![]()
Håller med! Det jobbiga är att 5711 är ännu bättreGrymt bra tavla
![]()
Ett steg i taget...Håller med! Det jobbiga är att 5711 är ännu bättre
Svårt att säga att den är bättre än den andra, man måste ju betrakta dem som ett Hattori Hanzō svärd!Håller med! Det jobbiga är att 5711 är ännu bättre
Grattis!Fallit för grupptrycket
![]()
Samma härEtt steg i taget...
Mellanmjölk som sagtGrattis!
Hur många Aquanaut har vi nu på forumet?
Behåll och skaffa ett gummi nu! Blir som en ny klockaHar beslutsångest om man ska flippa mot nya DD. Fel tråd att fråga i kanske.
![]()
Satt precis och tänkte samma sak. Undra hur många det kan vara.Grattis!
Håller med! Det jobbiga är att 5711 är ännu bättre
Ja, var kommer alla ifrån??Grattis!
Nice, grattis till den!Fallit för grupptrycket
![]()
Tycker tomten ska vara glad![]()
Tycker synd om tomten...
Den otacksamme jäveln! ;-)Tycker tomten ska vara glad![]()
Oh jävlar den har jag missat! Fler bilder tack!![]()
Tycker synd om tomten...
Ok, enligt beställning, ta emot! Såg för övrigt att det ser ut som om jag har jäkligt håriga armar... Så illa är det inte egentligen.Oh jävlar den har jag missat! Fler bilder tack!
Den var kalasfinOk, enligt beställning, ta emot! Såg för övrigt att det ser ut som om jag har jäkligt håriga armar... Så illa är det inte egentligen.
![]()
![]()
![]()
Tackar, ny sedan i höstas.Den var kalasfin! Nyförvärvad?
Tackar, ny sedan i höstas.
Ok, enligt beställning, ta emot! Såg för övrigt att det ser ut som om jag har jäkligt håriga armar... Så illa är det inte egentligen.
![]()
![]()
![]()
Mycket, har faktiskt sneglat i 15 år på en 5035, ända sedan jag missade en i stort behov av service, för i sammanhanget, struntsumman 50 kkr.Otroligt fin!
Har varit lite sugen på en sådan själv.. Du är nöjd förmodar jag?
Mycket, har faktiskt sneglat i 15 år på en 5035, ända sedan jag missade en i stort behov av service, för i sammanhanget, struntsumman 50 kkr.