• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Har inte heller fått någon tidning ännu. Registrerade min 5980/1AR för fyra veckor sedan.
patek 5980 steel-gold d.jpg
Kirex
Idag kom min tidning med posten.

Texten på 40-års-urtavlorna är lika korkad som materialet i deras tillhörande boxar. Annars var de ju rätt snygga, diamantindexen etc.

Jag är tacksam för att de klantade till urtavlan, då behöver ju vi som inte har råd sura för det!

Texten på 40-års-urtavlorna är lika korkad som materialet i deras tillhörande boxar. Annars var de ju rätt snygga, diamantindexen etc.

Jag är tacksam för att de klantade till urtavlan, då behöver ju vi som inte har råd sura för det!

Alltid en fördel. :)
Dock skulle jag _mycket_ gärna ha en sådan korkbox!

Det var väl en rätt dålig liknelse. Det enda som stör är ju årtalet.
Oj, det var vågad kritik.
Men nog har man väl jobbat hårt hos Patek för att få till en fin klocka? Då tänker jag på urmakarna.
Priset? Ja, man får väl bestämma sig för vart man vill satsa sina pengar. Själv är jag besatt av hantverket gällande klockor. Alla klockor får bevisa sig själv till mig, inte tvärtom och då bryr jag mig inte om märket. Patek är väl jättefina!!

Vänta nu, är det inte du som har svårt för andras åsikter just nu?
Jag har svårt för hel-isade klockor vilket jag ventilerade och då börjar du kommentera mig som person och antydde att min åsikt var mindre värd pga vilka klockor jag äger. Motivera hellre varför du gillar klockor med diamanter, det skulle vara mer intressant än din personfixering :)

Tillbaka
Topp