kirex
Basic
Idag kom min tidning med posten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag kom min tidning med posten.
Tavlorna på Nautilus 40 är verkligen horribla. Ser ut som någon tagit en trött plastlåda, skurit ut en bit ur locket, skrivit "40" på och slängt dit lite bling-bling för att rättfärdiga priset.
![]()
![]()
Hur går det med tidningen när man köper av gråhandlare?![]()
Tavlorna på Nautilus 40 är verkligen horribla. Ser ut som någon tagit en trött plastlåda, skurit ut en bit ur locket, skrivit "40" på och slängt dit lite bling-bling för att rättfärdiga priset.
![]()
![]()
Texten på 40-års-urtavlorna är lika korkad som materialet i deras tillhörande boxar. Annars var de ju rätt snygga, diamantindexen etc.
Jag är tacksam för att de klantade till urtavlan, då behöver ju vi som inte har råd sura för det!
Vem blir först på forumet med en 5719g?
http://www.chrono24.se/patekphilipp...-white-pave-diamond-sealed-new--id4270007.htm
Vem blir först på forumet med en 5719g?
http://www.chrono24.se/patekphilipp...-white-pave-diamond-sealed-new--id4270007.htm
Verkar kosta kring 2 miljoner SEKVad går en sådan lös på?![]()
Oj, det var vågad kritik.Det var väl en rätt dålig liknelse. Det enda som stör är ju årtalet.
Riktigt bra, grattis!Nu är jag med och leker
![]()
Ingen förhoppningsvis. Så jäkla smaklöst med hel-isade klockorVem blir först på forumet med en 5719g?
Den är redan välanvänd efter igårRiktigt bra, grattis!Känner jag dig rätt så kommer du våga använda klockan som den borde användas.
![]()
Den är redan välanvänd efter igår![]()
Såna konversationer platsar inte på öppna forumStory time!
Åh, vad coolt & exklusivt.Såna konversationer platsar inte på öppna forum![]()
Med ditt klockinnehav ställer jag mig ytterst tveksam till ditt utlåtande.Ingen förhoppningsvis. Så jäkla smaklöst med hel-isade klockor![]()
Grattis!!! Bjuder på en gammal bild av minNu är jag med och leker
![]()
Det förstår jag. Du har ju lite svårt att förstå att man kan ha en annan åsikt än din.Med ditt klockinnehav ställer jag mig ytterst tveksam till ditt utlåtande.
Vänta nu, är det inte du som har svårt för andras åsikter just nu?Det förstår jag. Du har ju lite svårt att förstå att man kan ha en annan åsikt än din.
Jag har svårt för hel-isade klockor vilket jag ventilerade och då börjar du kommentera mig som person och antydde att min åsikt var mindre värd pga vilka klockor jag äger. Motivera hellre varför du gillar klockor med diamanter, det skulle vara mer intressant än din personfixeringVänta nu, är det inte du som har svårt för andras åsikter just nu?