Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry...Den är så djäkla bra att du får posta den var du vill men blev det inte lite fel tråd nu?![]()
Sorry...
Detsamma till dig min vän, fantastiska klockor du berikar oss med.Inte behöver du be om ursäkt, bara att plocka fram någon av dina underbara Pateks och posta om![]()
Tips: En riktig mumsbit!
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3093/vara/1276646
Priset verkar dessutom vara bra?
http://www.chrono24.se/patekphilippe/ref-50851a.htm?SETLANG=en_SE&SETCURR=SEK
Ariel brukar ju ha koll:
http://www.ablogtowatch.com/patek-philippe-ref-5085-watch-available-on-james-list/
Grattis till dig som köper den. Glöm inte en rejäl rengöring!
Här har du matchande katalog, alltid kul att ha!
http://www.ebay.co.uk/itm/Used-New-...Price-List-Swiss-francs-English-/201551137340
Haha, ska försöka ta något i dagsljus imorgon. Håll tillgodo
![]()
![]()
Haha, ska försöka ta något i dagsljus imorgon. Håll tillgodo.
![]()
![]()
Ofta bra skylt där, såg en 5980 på läder och en 5167R där i veckan. Hade även 5205 i alla möjliga olika utföranden och en 5905P.Wow!
Såg en i skyltfönstret på Berggrens i förrgår, igår var den borta.
Var det den du köpte?![]()
Ofta bra skylt där, såg en 5980 på läder och en 5167R där i veckan. Hade även 5205 i alla möjliga olika utföranden och en 5905P.
Om jag får gissa tror jag att Rob har bättre tilldelning, eller i alla fall inte sämre och att deras "intressanta" Pateker aldrig ens når skylten.Verkar som de får in klart fler intressanta Pateks än Rob, eller misstar jag mig?
Rätt eller fel men det är intressant hur Rob alltid är det bättre valet här.Om jag får gissa tror jag att Rob har bättre tilldelning, eller i alla fall inte sämre och att deras "intressanta" Pateker aldrig ens når skylten.
Jepp, Rob är alltid det bättre valetRätt eller fel men det är intressant hur Rob alltid är det bättre valet här.
OBS tar ingen ställning själv öht
Jepp, Rob är alltid det bättre valetJag har försökt handla hos Bo B men det gick inte alls och jag har även trott att jag stått på väntelista men när jag ville hoppa av den fanns jag inte där. Har även hört mycket gott om dem så säkert mig det är fel på, snål, otrevlig och ser ut som en slusk
![]()
Hjälper dig.![]()
![]()
Bra pjäs!Hjälper dig.vilken tyngd..
![]()
Den där JÄVELN gör mig knäsvag.All black and white baby
(Ok, kavajen är mörkblå men allt annat matchas svart-vitt idag)
![]()
Det var vinna eller försvinna ;-)Bra pjäs!
Battle scar kl 16?![]()
Tja @Niklas . Nej denna köpte jag via Hedens i Götlaborg. Här i sällskap med din gamla familjemedlem ;-)
![]()
jaOfta bra skylt där, såg en 5980 på läder och en 5167R där i veckan. Hade även 5205 i alla möjliga olika utföranden och en 5905P.
nja, tror jag inteVerkar som de får in klart fler intressanta Pateks än Rob, eller misstar jag mig?
låter mycket troligt!Om jag får gissa tror jag att Rob har bättre tilldelning, eller i alla fall inte sämre och att deras "intressanta" Pateker aldrig ens når skylten.
man får ibland intrycket att de hellre behåller en klocka än råkar sälja den till "fel" person, så se ovanJepp, Rob är alltid det bättre valetJag har försökt handla hos Bo B men det gick inte alls och jag har även trott att jag stått på väntelista men när jag ville hoppa av den fanns jag inte där. Har även hört mycket gott om dem så säkert mig det är fel på, snål, otrevlig och ser ut som en slusk
![]()
se ovanHar också fått tveksamt bemötande på BB utan, vad jag tycker, någon anledning. Men det hindrar inte att de kan få mer spännande tilldelning än Rob![]()
TackarHaha, är det min gamla AP ROC??
Vilken kombo, två fantastiska kronografer. Bara att ta av sig hatten!