Satan vad brutalVa inne och testa denna skönhet på Emirates Mall i Dubai.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan vad brutalVa inne och testa denna skönhet på Emirates Mall i Dubai.
![]()
Det funkar!OWG med 5167!
![]()
Så jävla grym!Söndagspromenad med favvoklockan.![]()
Va inne och testa denna skönhet på Emirates Mall i Dubai.
Ja, funkar inte alls. Där är vi nog många som tycker lika.Sorry om jag trampar någon på tårna här - men det där är bara för mycket och för smaklöst alltså. Spelar ingen roll om jag vunnit på "Euro Jackpot", den klockan hade aldrig kommit på min arm !
PORRIGTSöndagspromenad med favvoklockan.![]()
Sicken graal alltså..
Hahaha! Om vi slänger oss med begrepp som att "flyga under radarn" till vardags så är det där som att flyga en Airbus A380 rakt in i radartornet...Va inne och testa denna skönhet på Emirates Mall i Dubai.Nautilus ICED OUT
![]()
hahahahahaHahaha! Om vi slänger oss med begrepp som att "flyga under radarn" till vardags så är det där som att flyga en Airbus A380 rakt in i radartornet...
Ouff!Den här tråden vill jag också vara med i
![]()
![]()
Testade denna i veckan, stabil pjäs.
Den är riktigt fin men finns annat som jag är mer sugen påTung, du blev inte sugen på att slå till?
Coolt! Är den sådär jävla tjock som den kan se ut att vara på bild ibland?![]()
Testade denna i veckan, stabil pjäs.
Den om hög om du jämför med t.ex 5711 eller 5712. Men riktigt go ändå @HexagonCoolt! Är den sådär jävla tjock som den kan se ut att vara på bild ibland?
Känns som vår i luften idag. Fåglarna kvittrar och solen skiner. Underbart
![]()
Fasiken. Ser att jag glömde ställa in rätt dag.. Igår var det lördag![]()