BankAnden
Silver
Roligt skyltfönster hos Bo idag, reserved självklart.![]()
Vad tyckte du om Cubitus live?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roligt skyltfönster hos Bo idag, reserved självklart.![]()
Då ska de få bujda på kaffe smörgåsar och starksprit medan jag nekas köp!
Jag såg dom i ett skyltfönster för någon vecka sedan. Mitt intryck var: stor och blaffigVad tyckte du om Cubitus live?
Nu tror jag ju inte det kommer något samtal. Men jag står iallfall med "På intresselistan".Vad tyckte du om Cubitus live?
Precis så som den ser ut på bild skulle jag säga. Klumpig, otymplig och väldigt olikt Patek - den till höger är ofantligt mycket bättre.Vad tyckte du om Cubitus live?
De har redan öppnat.När slår Bosse upp dörrarna efter renoveringen på biblioteksgatan? Någon som skall delta på invigningen?
Ok, spännande, såg stängt ut i morse men hade väl bara inte öppnat för dagen då.De har redan öppnat.
Från skyltfönstret till min arm! Den första i Sverige möjligen?Vad tyckte du om Cubitus live?
Kul med en jämförande bild på det gröna!Från skyltfönstret till min arm! Den första i Sverige möjligen?
Hur som kommer bättre bilder inom kort. Men jag älskar hur tunn den är, och finishen och den gröna urtavlan!![]()
Bra duoKul med en jämförande bild på det gröna!
Vass! Bra fångstKnep en 3800 häromdagen. Väldigt nöjd och med mina späda handleder sitter den bättre än min 5711
![]()
Ser mycket bra ut! Snyggt med tidsenlig 993 ocksåKnep en 3800 häromdagen. Väldigt nöjd och med mina späda handleder sitter den bättre än min 5711
![]()
Snyggt!Knep en 3800 häromdagen. Väldigt nöjd och med mina späda handleder sitter den bättre än min 5711
![]()
Slarvigt mätt cirka 17-18 cm.Snyggt!
Vad mäter din ”spädda” handled om man får fråga?
Passar bra!Slarvigt mätt cirka 17-18 cm.
DrömkombonKnep en 3800 häromdagen. Väldigt nöjd och med mina späda handleder sitter den bättre än min 5711
![]()
Kanske är en sån man skulle jobba mot. 5711 satt inget vidare bra på mina späda handleder hellerKnep en 3800 häromdagen. Väldigt nöjd och med mina späda handleder sitter den bättre än min 5711
![]()