Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grönt är skönt!Dagens bestyckning!
![]()
Tack! Den är för fin för att använda, så den använder jag mest för min klockfotografering (jaaa jag vet, till för att användas bl a bla, men sorry - den är för fin för det!)Grönt är skönt!
Du har tagit riktigt god hand om din korthållare i Rolexgrön Epi.
Den tror jag är ovanligare att se än en Cubitus.
Trevlig Fredag!
Nu blir det väl lite OT men jag håller med dig.Tack! Den är för fin för att använda, så den använder jag mest för min klockfotografering (jaaa jag vet, till för att användas bl a bla, men sorry - den är för fin för det!)
Nu blir det väl lite OT men jag håller med dig.
Ibland är just vetskapen om att man sitter på något unikt nog.
Jag skulle också gärna ha en Cubitus,men chansen för mig att få en från Patek är obefintlig. Så jag får leka med annat och vara nöjd ändå!
Grattis till en riktig fin klocka!
Helt rätt.Att få en är nog väldigt osannolikt.
Men om du vill ha en så är det väl bara att köpa. Finns hos gråhandlare.
Helt rätt.
Men jag är för snål för att betala marknadspris. Då är annat för samma slant mer lockande
Iom att den är rätt ful ja.Helt rätt.
Men jag är för snål för att betala marknadspris. Då är annat för samma slant mer lockande
Ful tycker inte jag att den är,tvärtemot.Iom att den är rätt ful ja.
Sedan är väl investerarna fortfarande osäkra på om den är för dålig för att hålla andrahandsvärdet framöver?
Du gillar den men vill inte betala marknadspris… Låter som du tycker den är lite för ful ändå. Ändå rimligt då det är bland de fulaste Nautilus någonsin producerade. Finns en fulare?Ful tycker inte jag att den är,tvärtemot.
Men om tycke&smak ska man inte debatera då det är upp till var och en.
För dagens marknadspris är jag inte intresserad. Då finns det mycket annat jag hellre köper och har en rejäl sudd dollars kvar.
Det kommer från snubben som fjantar med damklockorDu gillar den men vill inte betala marknadspris… Låter som du tycker den är lite för ful ändå. Ändå rimligt då det är bland de fulaste Nautilus någonsin producerade. Finns en fulare?
Nejdå. Inget fel på formen alls.Du gillar den men vill inte betala marknadspris… Låter som du tycker den är lite för ful ändå. Ändå rimligt då det är bland de fulaste Nautilus någonsin producerade. Finns en fulare?
Vad har det med något här att göra?Det kommer från snubben som fjantar med damklockor
Designade inte du ngn stor ful klocka? Den föll rätt hårt va.
Va?Det kommer från snubben som fjantar med damklockor
Designade inte du ngn stor ful klocka? Den föll rätt hårt va.
En favorit helt klart.
Gött med stålEn favorit helt klart.