• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Dagens bestyckning!

tempImagezghXUb.jpg

Tack! Den är för fin för att använda, så den använder jag mest för min klockfotografering (jaaa jag vet, till för att användas bl a bla, men sorry - den är för fin för det!)
Nu blir det väl lite OT men jag håller med dig.
Ibland är just vetskapen om att man sitter på något unikt nog.
Jag skulle också gärna ha en Cubitus,men chansen för mig att få en från Patek är obefintlig. Så jag får leka med annat och vara nöjd ändå!
Grattis till en riktig fin klocka!

Nu blir det väl lite OT men jag håller med dig.
Ibland är just vetskapen om att man sitter på något unikt nog.
Jag skulle också gärna ha en Cubitus,men chansen för mig att få en från Patek är obefintlig. Så jag får leka med annat och vara nöjd ändå!
Grattis till en riktig fin klocka!

Att få en är nog väldigt osannolikt.
Men om du vill ha en så är det väl bara att köpa. Finns hos gråhandlare.

Iom att den är rätt ful ja.

Sedan är väl investerarna fortfarande osäkra på om den är för dålig för att hålla andrahandsvärdet framöver?
Ful tycker inte jag att den är,tvärtemot.
Men om tycke&smak ska man inte debatera då det är upp till var och en.

För dagens marknadspris är jag inte intresserad. Då finns det mycket annat jag hellre köper och har en rejäl sudd dollars kvar.

Ful tycker inte jag att den är,tvärtemot.
Men om tycke&smak ska man inte debatera då det är upp till var och en.

För dagens marknadspris är jag inte intresserad. Då finns det mycket annat jag hellre köper och har en rejäl sudd dollars kvar.
Du gillar den men vill inte betala marknadspris… Låter som du tycker den är lite för ful ändå. Ändå rimligt då det är bland de fulaste Nautilus någonsin producerade. Finns en fulare?

Du gillar den men vill inte betala marknadspris… Låter som du tycker den är lite för ful ändå. Ändå rimligt då det är bland de fulaste Nautilus någonsin producerade. Finns en fulare?
Nejdå. Inget fel på formen alls.
Jag är bara snål och vill inte betala mer än MSRP.

Nu kommer jag inte erbjudas en till det priset och får därför vara utan.
Svårare än så är det inte.

Tillbaka
Topp