• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ska klockan ha datumfönster vid klockan 6 ?

• Totala väljare
    217
Fick ett paket tillsänt mig. Ska se hur den känns! Varmt tack unge herr @pedral
Första anblick;
Förpackning/låda. Fint och hög kvalitet. Bra färger och fint papper. Hög finish.
3A64D9AC-6E32-4C72-959F-742CC52B61E3.jpeg
7A90D24E-51AA-46BD-8E15-A9C38F737206.jpeg
FB36C5D1-EC7E-49E4-84C9-016B5B36D7E9.jpeg

länken och låset känns bra!
1669EE6F-3F09-4540-9153-6B9E322D7BEA.jpeg

boetten. Ja kul! Bra känsla. Integrerade länken är bra. Jag har ca 18,5cm runt handleden även om @Palenkovich
Tror jag har 33 cm.
7663F3B0-3961-48D7-9AB6-85CACFF1213B.jpeg

tavlan, Nice. Ja!

helhet. Ja, känns bra! Riktigt kul! Ska nog köra några dagar nu för att se. Kanske t.o.m. blir OWG klockan

Ser riktigt bra ut.
Finns de att köpa eller är det nån förserie?

Fick ett paket tillsänt mig. Ska se hur den känns! Varmt tack unge herr @pedral
Första anblick;
Förpackning/låda. Fint och hög kvalitet. Bra färger och fint papper. Hög finish.
3A64D9AC-6E32-4C72-959F-742CC52B61E3.jpeg
7A90D24E-51AA-46BD-8E15-A9C38F737206.jpeg
FB36C5D1-EC7E-49E4-84C9-016B5B36D7E9.jpeg

länken och låset känns bra!
1669EE6F-3F09-4540-9153-6B9E322D7BEA.jpeg

boetten. Ja kul! Bra känsla. Integrerade länken är bra. Jag har ca 18,5cm runt handleden även om @Palenkovich
Tror jag har 33 cm.
7663F3B0-3961-48D7-9AB6-85CACFF1213B.jpeg

tavlan, Nice. Ja!

helhet. Ja, känns bra! Riktigt kul! Ska nog köra några dagar nu för att se. Kanske t.o.m. blir OWG klockan
Sitter perfekt på handleden!
Trodde också att du hade grövre handleder!
Då måste jag nog höra med tant doktorn (hon är 33!) om jag kan få nåt mot svullna armar och ben…
För tränad är jag inte nu iaf! 😂

Iom alla mina egna framgångar vid de stora ritborden i Genève och med sedelklämman och mitt Mastercard hos damerna i både Riga och Minsk så..

Men klockan ser ut att ha fått spö så bezelen är skev..
Som någon skrev så påminner det om en AP, en "Royalswatch" kanske? Som fått sig en vinge och nu vill bli jämförd med Cartiers Crash. :/

Vad är det tänkt att den ska kosta?

Med en ändrad bezel och ett pris på hundralappar så kanske den skulle funka hos en yngre generationen, eller om du hade någon form av äpple samarbete kanske.

Tyvärr så tror jag det slutar med salt pannkaka .. 😔

Men det är baconfalafel att ni kommit såhär långt och fortfarande kör på.
Starkt jobbat.
Jag själv hade aldrig orkat driva på då de som ev kan tänka sig vara intresserade är så fruktansvärt liten.

Iofs kanske med reservation på vad priset landar på.

lycka till. Kul att se att ni själva tror på det, det är det viktigaste.
Om inte annat så har ni en jäkla kul resa att berätta om för barnbarnen.
Och ni behöver aldrig fundera på presenter för alla kommande jul, födelsedagar, konfirmationer och studenter som kan tänkas behövas. :)

Mvh

Iom alla mina egna framgångar vid de stora ritborden i Genève och med sedelklämman och mitt Mastercard hos damerna i både Riga och Minsk så..

Men klockan ser ut att ha fått spö så bezelen är skev..
Som någon skrev så påminner det om en AP, en "Royalswatch" kanske? Som fått sig en vinge och nu vill bli jämförd med Cartiers Crash. :/

Vad är det tänkt att den ska kosta?

Med en ändrad bezel och ett pris på hundralappar så kanske den skulle funka hos en yngre generationen, eller om du hade någon form av äpple samarbete kanske.

Tyvärr så tror jag det slutar med salt pannkaka .. 😔

Men det är baconfalafel att ni kommit såhär långt och fortfarande kör på.
Starkt jobbat.
Jag själv hade aldrig orkat driva på då de som ev kan tänka sig vara intresserade är så fruktansvärt liten.

Iofs kanske med reservation på vad priset landar på.

lycka till. Kul att se att ni själva tror på det, det är det viktigaste.
Om inte annat så har ni en jäkla kul resa att berätta om för barnbarnen.
Och ni behöver aldrig fundera på presenter för alla kommande jul, födelsedagar, konfirmationer och studenter som kan tänkas behövas. :)

Mvh
Var så god:

Hej alla,
Tack till er som visat intresse för passaround.
Jag håller på och förbereder allting och insåg att jag var lite optimistisk med timeline när det gäller leverans av passaround innan jul. Den blir fortfarande av men jag ser till att posten hämtar upp de olika paketen efter julen.

Det blev inget va? Ibland händer det ju saker som ställer till det hela, vilket är fullt förståeligt. Någon information om läget för passarounden vore dock önskvärt så att man vet om man kan sluta hoppas eller inte.

Det blev inget va? Ibland händer det ju saker som ställer till det hela, vilket är fullt förståeligt. Någon information om läget för passarounden vore dock önskvärt så att man vet om man kan sluta hoppas eller inte.
Sorry för dålig återkoppling, passarounden är fortfarande aktuellt.
Jag har de senaste månaderna varit mentalt utmattad och behövde återhämta mig. Jag återkommer inom 48h till alla som vill prova klockan 🫣

Efter flera års reflektion och paus pga privata skäl har jag återupptäckt min passion för design och har bestämt mig för att helhjärtat ägna mig åt att skapa och sälja klockor på egen hand. Denna resa har kulminerat i en helt ny klockkollektion som jag nu stolt presenterar på Kickstarter. Om designen tilltalar dig erbjuder jag ett introduktionserbjudande med 53% rabatt, alternativt kan du stödja projektet genom att dela kampanjlänken så att nån i din närhet kan ta del av erbjudandet.

Miyota 9039 urverk och annat gott tech specs hittar ni när ni besöker kampanjen.

Bilagor

• pedral black pose 3.jpeg
    pedral black pose 3.jpeg
    108.9 KB · Visningar: 7
  • pedral black silver pose 3.jpeg
    pedral black silver pose 3.jpeg
    148.2 KB · Visningar: 8
  • pedral bl-or pose 3.jpeg
    pedral bl-or pose 3.jpeg
    145.1 KB · Visningar: 10
  • pedral joker pose 3.jpeg
    pedral joker pose 3.jpeg
    153.7 KB · Visningar: 7
  • pedral malachite pose 3.jpeg
    pedral malachite pose 3.jpeg
    144.7 KB · Visningar: 9
Kul att det tog fart!! Och snygg kampanj på Kickstarter! Bra jobbat 💪

Jag hade gärna sett en typ SW 200 option osv...men det kan man skita i nu, det är bara nörderi. 😃 Hopas det flyger högt! Den är cool 😎

Efter flera års reflektion och paus pga privata skäl har jag återupptäckt min passion för design och har bestämt mig för att helhjärtat ägna mig åt att skapa och sälja klockor på egen hand. Denna resa har kulminerat i en helt ny klockkollektion som jag nu stolt presenterar på Kickstarter. Om designen tilltalar dig erbjuder jag ett introduktionserbjudande med 53% rabatt, alternativt kan du stödja projektet genom att dela kampanjlänken så att nån i din närhet kan ta del av erbjudandet.

Miyota 9039 urverk och annat gott tech specs hittar ni när ni besöker kampanjen.

Roligt :) Håller tummar och tår för dig :D

Riktigt cool och snygg design! Bra jobbat! Och välkommen ”tillbaka” såklart. Har faktiskt undrat vart du tog vägen, när man då och då sett tråden här på KS.

Roligt att du är igång igen, och jag verkligen håller tummarna att det går vägen! Sitter och funderar på att kanske nappa på något av dina erbjudanden… Svårt att välja bara! 😄

Verkligen speciella klockor, kul! Vad innebär introduktionserbjudande 53% och hur beställer man? Är det via kickstarter? Inte van det förfarandet så därför dessa newbiefrågor.

Häftigt. Tycker den med orange tavla är grym! Stort lycka till :)

Jag vill bara säga bra jobbat! Från någon som är extremt kritisk till det mesta och har sett och ägt det mesta i klockväg de senaste 15 åren
så anser jag att detta är bra. Det är unikt, det är snyggt, det ligger i en bra prisklass, bra balans i tavlan och fin länk.
Är själv intresserad av jokern, purple reign och en malachite tavla. Tror det kan bli succé, om DW kan sälja en miljard fula klockor så
borde du lätt kunna sälja en miljon fina klockor.
Bra jobbat, kör på!

Tillbaka
Topp